Gå til innhold

ditt beste "lucky shot" i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet
På clean sweep så fløy jeg og simon bombefly hvor jeg avfyrte en laserguided missile på måfå - treffer et fullasta blackhawk som nettopp har forlatt main. 5 kills.

Deretter bannet for baserape.

5074205[/snapback]

OT: Har du klaget ennå :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også noen lucky shots.

Det ene var på den "mørke" banen, så et kampheli som skøyt på BH, sto ganske langt unna, men drar opp pistolen å fyrer løs. Gjett hvem som fikk kills da? :p

Skrevet
Har også noen lucky shots.

Det ene var på den "mørke" banen, så et kampheli som skøyt på BH, sto ganske langt unna, men drar opp pistolen å fyrer løs. Gjett hvem som fikk kills da? :p

5076561[/snapback]

Humveen på den andre siden av banen :p

Skrevet

må være når jeg fløy på wake, fløy etter en og skøt en missil, han mister missilen etter seg og jeg ser den begynner å følge etter et av våre fly ,men han slipper flares i tide og raketten fester seg på et bh og 3 kills :love:

Skrevet
bane: Karkland

server: husker ikke, HDS BF2 Server eller noe

Situasjon: Jeg sitter i TOW'en like ved broen og kjeder meg. Skyter et skudd ut i tåka mot broa. Treffer tilfeldigvis en Humvee :evil:  :dremel:

5071881[/snapback]

Off topic, du legger veldig vekt på "l"-en i Karkand, men det er feil. Banen heter Strike at Karkand, og ikke Strike at Karkland.

Rett skal være rett.

Skrevet
bane: Karkland

server: husker ikke, HDS BF2 Server eller noe

Situasjon: Jeg sitter i TOW'en like ved broen og kjeder meg. Skyter et skudd ut i tåka mot broa. Treffer tilfeldigvis en Humvee :evil:  :dremel:

5071881[/snapback]

Off topic, du legger veldig vekt på "l"-en i Karkand, men det er feil. Banen heter Strike at Karkand, og ikke Strike at Karkland.

Rett skal være rett.

5083538[/snapback]

karkland :yes:

Skrevet

jeg så et rykende helikopter på wake å skøt et par skudd mot det med en L85(tror jeg) , fikk to kills. det kan vel kalles kill steal.

også oneshotta jeg en spec ops med en pistol på ganske langt hold (mens han så rett på meg), han var nok ganske skada.

Skrevet

nå nettopp satt jeg som co-pilot i F-15, fyrte av en laser-guided på random mot bakken, et par sekunder etter skuddet ser jeg en APC og laser-guided som kommer mot den

Hvem tror du fikk 3 kills da :green:

Skrevet

Hadde nettopp et aldri så lite lucky shot nå nettopp. Fyrte med sniper mot et kamphelikopter (husker ikke hva de greiene heter) egentlig ganske langt borte og traff flygeren. 2 kills :love:

Følte at jeg eide Wake (32 spillere) i den runden. Endte opp med 63 poeng og rundt 20 kills (for det meste med sniper), noe som er temmelig bra for meg :)

Fikk også Good Conduct Ribbon og sølvmedalje (kun slått av Commanderen på mitt lag), så jeg var temmelig fornøyd.

Skrevet

Jeg er sniper og prøver å skyte en fyr med sniperrifla, bommer med alle skuddene og han springer inn i en buggy, så skyter jeg et skudd med pistolen på buggyen og han dør!

Skrevet

Er spec-ops på Karkand og går helt på høyre siden på banen og svinger til venstre mot CP. På veien inn mot CP står det en bensintank, og der står det noen fiender helt inntil tanken. None skudd mot tanken og smakk ingen fiender mer. Fikk tatt fire der. :D

Skrevet

Står oppe i et av vakttårnene ved flybasen på Wake, som Anti-Tank.

Kommer et F35 i ganske lav fart, og jeg fyrer av Eryx'en.

Rett inn i flyet :)

Skrevet

Kanskje ikke helt lucky shot men;

Lå på et tak som sniper med M95 på Mashtuur, så kom en rykende BH flyvende forbi fyrte av tre skudd og sprengte den, da sto det M95 og ikke killed :D

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Har hatt en del festelige skudd med snipere. Skjøt ned et fullastet (2personer) kamphelikopter (mec) med m24, ikke M95. Det var avsindig festelig.

Har også skutt ut piloten i en f22 i max hastighet, som prøvde å bombe meg.. Det er kanskje de killsa jeg liker best av de jeg har tatt.

• 3 uker senere...
Skrevet

One of my lucky shots:)

Wetlands kartet, er US engineer og slåss om farmhouse flagget ved

araber-basen.Vi blir overkjørt totalt og alle dør mens jeg ligger paddeflat bak den lave muren.Titter opp og ser 3-4 soldater og en APC som står ved flagget.Velger antipersonellmine, sprinter mot APC`en,får slengt ut 2 miner

mellom hjulene og blir drept.5 sekunder senere:Bang,5 eller 6 kills:

Jazzfudge(Mine)bla bla bla

LOL!!!

Skrevet

Var litt moro i går da det kom en i full fart mot meg i en jeep eller noe sånt, også avfyrer jeg ett skudd med medic geværet, kun for moro skyld, også ble det headshot og han datt ut av bilen :fun:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...