tidus2k4 Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 1. Dual Shock 2 2. Wii-mote og nunchuck 3. GC controller 4. Snes Har aldri likt dreamcast kontrollen, xbox kontrollen, synes de er litt klumpete.
stekri88 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hyggelig at det ikke er noe krangling her da Jeg skaffer meg Wii snart så da blir vel kenskje listen endret på, men her er mine topp 3: 1: Xbox 360, alle knapper er lette å nå ligger fint i hånda, pluss at jeg hadde ingen problemer å spille med den etter jeg hadde operert pekefingeren min og hånden var full av bandasje 2: Camecube, Jeg eier ikke denne men, etter som jeg husker liker jeg måten pekefingrene runder toppen på kontrollen. 3: N64, Fin å holde lett å spille med, litt irriterende at når de blir gamle begynner de å bli slappe og upresise. EDIT: leifer Endret 4. januar 2007 av stekri88
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Kjøpte meg en Xbox360-kontroll til PC for ei stund siden, og når jeg har spilt med den og går tilbake til PS2-kontrollen så blir jeg nesten litt deprimert Har ikke Xbox 360, men kontrollen syns jeg var prima! Så er jo Wii-kontrollen ganske god, men jeg må nok spille mer spill for å bli helt overbevist enn bare zelda og wiisports!
andypandy Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Synes Xbox 360 kontrollen er den som er mest behagelig og ha i hånda. Den kan sitte støpt i hånda i flere timer uten at man blir sliten Hadde en forkjærlighet for ps2 kontrolleren en gang, men 360 kontrollen er og blir best og holde i for min del også er den hviiiit..
Kjeksmestern Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Syns også Xbox 360-kontrollen er god, men Gamecube-kontrollen var også veldig behagelig. PS2-kortollene syns jeg er for små, men det er vel en vanesak Endret 6. januar 2007 av Kjeksmestern
Baba2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jeg synes Xbox 360 kontroller er absolutt den beste å holde i, og er overlegen enn de fleste andre kontroller når det snakk om FPS spill. Men jeg synes fremdeles at skate spill og fotball spill er best med Dual-Shock2. Fordi det slike spill hvor man beveger fingerne på mange knapper fort, og siden knappene er flatere og kontrollen er mindre så har Dual-Shock en fordel. Dette er da min mening.
mago Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) hva er de som gjør dual shock 2 bedre orginale dual shock de eneste forskjellene er jo forskjellig farge og trykksensitve knapper 7644349[/snapback] Dualshock 1 knuser dualshock 2 når det gjelder kontroll/komfort i spill Har 2 stk hvite dualshock scph - 1200 made in Japan, (importert fra japan i 1998 sammen med GT1) senere ble produksjonen flytta til Kina(= billigere produksjon), og da ble allt bare rævva. 1: d1 er litt tyngre (aka kraftigere motor/tyngre-lodd på force feedbak. 2: lavere høyde på analog stikkene, slik man slipper å strekke tommlane så langt 3: skikkelig gummi på topp av analog pinner, imotsetting til d2 sitt sleipe plastikk aktige belegg 4: gjevn og lett motstand på analog spaker, mens d2 har lett mittparti(/dødpungt) forså plutselig en sterk motstands fjøring ved videre utskeielser :!: så det er vanskelig å tyde slippgrense på veigrepet i bilspill f.eks eg blir i allefall sliten i tommelen av å kjempe imot styrepinnane i gran turismo 3/4 med d2 eg utfordrar kem som helst med d2 til et 10 runders res rundt nurburgring, resultat = ingen konkuranse d1 = telpatisk styring d2 = søppel anbefaler alle å skaffe seg SCPH-1200 (fåes brukt på e bay) baytheway d1 er fin i halo 2 med adapter p.grunn av fin og gjevn styring med analog ps: er ikke analog i haue litt mere dualfaq http://en.wikipedia.org/wiki/Dualshock http://www.the-nextlevel.com/features/hard...ual-analog-pad/ Endret 6. januar 2007 av mago
Landeplagen Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Xbox 360 uten tråd er bare best. Slipper tullekassen i midten, der batteriet ligger. Min erfaring med DualShock og GC kontrollere er at de er så små at man må bøye fingrene hele tiden og blir dermed stiv/ubekvem i fingrene. Hvis man prøver Xbox controller s etter å ha brukt Xbox 360 sin, merker man at triggerne er litt mongis. Er vel vanesak med alle kontrollere, egentlig.
Knebel Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Thrustmaster F16FLCS og TQS uten tvil.. Gromriggen min for å spelle flightsim.. Oi... Konsoll ja..
Bear^ Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Må og legge til at Classic controlleren til Wii faktisk er ganske god å holde i. Tenk at de har klart å presse inn en kontroll som føles så god ut men likevell fungerer til flere konsoller. Interesangt fra Nintendo. Må og understreke hvor herlig Wiimoten er. Ordentlig gode saker, har spillet på den i snart en månde og det er ufattelig hvor god den er. Simpelt hen ergonomisk perfeksjonert.
sokkhue Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 syns wiimoten og nunchucken er gode å holde i Du har hendene skilt fra hverandre og den er tråløs ^^ skjønner egentlig ikke hvorfor alle tidligere kontroller er laget som en, og ikke som en til hver hånd sånn som wii sin Vist jeg skulle velge fra en noe noe eldre konsoll, forige generasjon f.eks. Xbox controller S, sitter som støpt i hånda ;D
thomassit0 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Av alle jeg har prøvd troner standard X360 kontrolleren på topp.
iMono Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 X360-kontrolleren er best. Og så går det an å bruke den i Windows Vista også.
Askeflink Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det må bli Wiimoten, etterfulgt av GC-kontrolleren. Deretter blir det vel Xbox1 og Classic Controller. Xbox 360-kontrolleren har jeg ikke prøvd nok til at jeg vil putte den inn på listen, men jeg antar at den ville gå under eller over GC-kontrolleren.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 the POWER GLOVE! 7663932[/snapback] now you're playing with power! skal vel ikke gjøre narr av forløperen til wiimoten kanskje
Litek89 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Eg liker faktisk de første Xbox kontrollene best, PS1/2 kontrollene har ALLTID vært ræva, alltid vært for små og alltid hatt for korte kabler. Xbox kontrollene er store og behaglige, sitter helt perfekt i hånden og en slipper å sette fingrene i rare posisjoner for å trykke noe. Xbox360 har eg når hatt siden 24. des og begynner å bli ganske vandt til den.. Er veldig god den og, litt for liten for min smak, men forsatt veldig bra.. Så fram til "boomerang" kontrollen til PS3, men den kom jo aldri så den fikk eg heller aldri prøvd.
GtReBra Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hadde vært gøy å teste power glow .Så akkurat . Han var ikke så veldig positiv På topp hos meg er Wii-moten. Pga nytenkning og pga av at det fungere veldig bra. Har ikke levd meg så inn i spill siden jeg var 6 år å spilt nes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå