brannmannsam Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Er ganske ny på pc fronten og har ikke så my erfaring. Har Asus a8n premium, amd x2 3800+ og gainward 7800gt. Når jeg installerer drivere som kom med på cden er det en del som går feil tror jeg:hmm: Er det noen som har noe erfaring på hva jeg bør installere og ikke? bruker lyd og netverks tilkoblingene som er på hovedkortet. Har også NIS2005 så jeg trenger vel ikke nforce firewall eller hva det heter. hva bør jeg bruke? NB: skl ikke overklokke.
Tordenflesk Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Hiv CD'ne i søpla, og last ned nyeste drivere fra nVidia.com. De som ligger på CD'ne er vanligvis ikke av nyeste årgang.
brannmannsam Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 Men hva med lyd å sånn da? realtek ettellerannet må jeg ha både de realtek og nforce lyd drivere?
brannmannsam Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Skrevet 27. oktober 2005 men nforce lyd greia kommer med når jeg installerer nforce driverne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå