Ildflue Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg har kjøpt BF2 for lenge siden og i dag tenkte jeg at jeg skulle ta en pause fra WoW og laste ned og prøve den nye patchen. Men det ser ikke ut til at CDen min virker. Den har ikke noen riper som vanlighvis ville skapt noe problem. Hvis du ser på bildet under så ser du at CDen tidlighvis ikke fungerer som den skal. Når jeg prøver kjøre spillet får jeg bare opp "sett inn cden bla bla bla..." Noen som vet hva jeg kan gjøre. evt vet om hvor jeg kan finne en NOcd crack? Edit: Har nå samme problemet med flere CDer. Får det som er bildet under som feilmelding på alle CDer Endret 27. oktober 2005 av thomas_c24
Shikaru Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) er ikke sikker på om det er lov å prate om det her, men [ulovleg link fjernet av moderator] har som oftes patcher osv som man trenger. Du kan jo eventuellt prøve å reinstalle spillet, eller formatere. Endret 27. oktober 2005 av ttt
ttt Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Eg vil minne om at linking til sider med nocd-cracks ikkje er tillatt. Dykk må gjerne hjelpe trådstarter, så lenge det ikkje bryter med retningslinjene.
Tordenflesk Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Det er litt vanskelig å hjelpe deg siden du har norsk Windows. Men jeg kan prøøve å oversette, og se om jeg finner noe. http://www.google.com/search?hl=en&q=%22Ca...L32.dll&spell=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå