Gå til innhold

xbox360, ikke før nyttår?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har fått "ubekreftet 30 november" - Det vil si et visst antall units de klarer å få ut til sluttbrukeren (deg) innen 2. desember.

 

Det partiet er allerede utsolgt. Jeg har fått ordrebekreftelse på min pakke, og den skal være hos meg senest 2. desember.

 

MPX regner med å få inn et nytt parti 16-17 Desember, men det er mer usikkert.

Men jeg vet at DEAL.no har fått inn parti som skal være klart til 2. desember :)

 

 

Lykke til!

 

 

 

Gleder meg til MPX har min x360 på døren 2. desember! :thumbup:

Lenke til kommentar
De har fått "ubekreftet 30 november" - Det vil si et visst antall units de klarer å få ut til sluttbrukeren (deg) innen 2. desember.

 

Det partiet er allerede utsolgt. Jeg har fått ordrebekreftelse på min pakke, og den skal være hos meg senest 2. desember.

 

MPX regner med å få inn et nytt parti 16-17 Desember, men det er mer usikkert.

Men jeg vet at DEAL.no har fått inn parti som skal være klart til 2. desember :)

 

 

Lykke til!

 

 

 

Gleder meg til MPX har min x360 på døren 2. desember!  :thumbup:

5066372[/snapback]

 

 

jeg har også fått leveringbekreftelse, levering 30.11 står det.

 

og jeg har bestilt bedrift ekspress (garanterer pakker over natten innen klokken 09.00 neste morgen)

 

 

da burde jeg i teorien ha den 1. desember :love:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
jeg har også fått leveringbekreftelse, levering 30.11 står det.

 

og jeg har bestilt bedrift ekspress (garanterer pakker over natten innen klokken 09.00 neste morgen)

 

 

da burde jeg i teorien ha den 1. desember  :love:

5066474[/snapback]

 

Problemet der er at det er Ulovlig å gi den til sluttbrukere før 2. desember som er den offisielle lanseringsdatoen. Altså, lokale butikker får boxen inn mellom 24 og 26 november, men har ikke lov å selge de før kl. 00.01 1. desember i Norge.

 

Akkuratt som med den lokale dagligvarehandelen. Selger de ØL etter kl 18.00 på lørdag mister de bevilgningen til dette og vil bli politianmeldt.

 

Expert ville f.eks mistet rett til å selge produkter i samme klasse som x360 hadde de solgt det før releasen.

 

Har en kamerat som jobber på Elkjøp. De får de inn på lager 25. November. Så jeg prøvde å overtale han til å smyge en ut til meg før, men det var ikke tale om. Han visste meg lov-verket de gikk under. Rimelig stramt!

 

Så ikke håp på noe x360 1. desember kewell :hrm:

Lenke til kommentar
jeg har også fått leveringbekreftelse, levering 30.11 står det.

 

og jeg har bestilt bedrift ekspress (garanterer pakker over natten innen klokken 09.00 neste morgen)

 

 

da burde jeg i teorien ha den 1. desember  :love:

5066474[/snapback]

 

Problemet der er at det er Ulovlig å gi den til sluttbrukere før 2. desember som er den offisielle lanseringsdatoen. Altså, lokale butikker får boxen inn mellom 24 og 26 november, men har ikke lov å selge de før kl. 00.01 1. desember i Norge.

 

Akkuratt som med den lokale dagligvarehandelen. Selger de ØL etter kl 18.00 på lørdag mister de bevilgningen til dette og vil bli politianmeldt.

 

Expert ville f.eks mistet rett til å selge produkter i samme klasse som x360 hadde de solgt det før releasen.

 

Har en kamerat som jobber på Elkjøp. De får de inn på lager 25. November. Så jeg prøvde å overtale han til å smyge en ut til meg før, men det var ikke tale om. Han visste meg lov-verket de gikk under. Rimelig stramt!

 

Så ikke håp på noe x360 1. desember kewell :hrm:

5066672[/snapback]

 

Langt ifra alle butikker som tar dette like seriøst. Jeg fikk min Xbox 1 hele 2 uker før Norgeslansering, i en forholdsvis stor norsk kjede, som jeg velger å ikke navngi. ;)

Lenke til kommentar
jeg har også fått leveringbekreftelse, levering 30.11 står det.

 

og jeg har bestilt bedrift ekspress (garanterer pakker over natten innen klokken 09.00 neste morgen)

 

 

da burde jeg i teorien ha den 1. desember  :love:

5066474[/snapback]

 

Problemet der er at det er Ulovlig å gi den til sluttbrukere før 2. desember som er den offisielle lanseringsdatoen. Altså, lokale butikker får boxen inn mellom 24 og 26 november, men har ikke lov å selge de før kl. 00.01 1. desember i Norge.

 

Akkuratt som med den lokale dagligvarehandelen. Selger de ØL etter kl 18.00 på lørdag mister de bevilgningen til dette og vil bli politianmeldt.

 

Expert ville f.eks mistet rett til å selge produkter i samme klasse som x360 hadde de solgt det før releasen.

 

Har en kamerat som jobber på Elkjøp. De får de inn på lager 25. November. Så jeg prøvde å overtale han til å smyge en ut til meg før, men det var ikke tale om. Han visste meg lov-verket de gikk under. Rimelig stramt!

 

Så ikke håp på noe x360 1. desember kewell :hrm:

5066672[/snapback]

 

 

er nok av eksempel på folk som har fått sine maskiner før lansering. xbox, ps2 etc.

 

 

hadde jeg fått den 1.des hadde jeg nok holdt munn :D

 

men det er lov å drømme :love:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hmm, mulig det ja, Trodde han fikk inn på lanseringsdatoen jeg, sikkert jeg som misforstod han litt. Da bør man droppe det ja, for det blir ca 4000,- med frakt så det er DYRT !

Lenke til kommentar

Spiderman er en av de jeg stoler mest på i denne saken.

De har fått oppgitt antallet sentralt, lar hver butikk ta forhåndsbestillinger. Butikkene melder inn til enhver tid hvor mange bestillinger de har, og Spiderman sentralt sier stopp når tallet er nådd, og XBox360-ene fordeles til butikkene etter slik folk har forhåndsbestilt.

 

Når jeg har snakket med Spaceworld ser det ut til å være det sanne kaos.

Der melder butikkene fra om at de enkeltvis har sendt en bestilling til Spaceworld sentralt, også er det lotto på hvor mange konsoller de får.

Han jeg snakket med hadde bestilt 40 stk sentralt bare for å være sikker på at han skulle få 20, men han tvilte på om han ville få noen særlig fler enn 10.

Altså tall-kaos innad i kjeden.

 

Spiderman ser ut til å ha kontroll.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Fikk nettopp en mail som beroliget mitt sarte hjerte nå.. :)

 

 

Hei allesammen,

 

Nå har vi lagt ut enda flere spill som er klare til releasedatoen. Om dere

ønsker å legge til spill på ordrene deres, kan dere svare på denne mailen.

Følgende titler er tilgjengelig 2 des:

 

Xbox 360 Kameo: Elements of Power Adventure 12år+

Xbox 360 Dead or Alive 4 Action 12år+

Xbox 360 Perfect Dark Zero Action 15år+

Xbox 360 Gotham Racing 3 Racing

Xbox 360 FIFA 06: Road to FIFA World Cup Sport 3år+

Xbox 360 NBA Live 06 Sport 3år+

Xbox 360 Need for Speed Most Wanted Racing 3år+

Xbox 360 Perfect Dark Zero Tin Box Action 15år+

Xbox 360 Elder Scrolls IV - Oblivion RPG 12år+

Xbox 360 Peter Jacksons King Kong Action 12år+

Xbox 360 Call of Duty 2 Action 16år+ Ubekreftet

Xbox 360 Tony Hawks American Wasteland Action 12år+

 

Link:

http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=2&...&g1=352&g2=1124

 

Kommer senere:

15 des: Xbox 360 Tiger Woods PGA TOUR 06 Sport 3år+

22 des: Xbox 360 Madden NFL 06 Sport 3år+

 

 

Når det gjelder levering av Xboxen, regner vi med at vi starter å sende dem ut

30 nov og 1 des avhengig av hvor i landet dere bor. Som det ser ut nå vil alle

dere få varene på release datoen, dersom posten klarer å levere slik de lover

 

Ha en flott dag dere, og har dere noen spm så er det bare å maile meg!

 

 

 

Vennlig hilsen

Tom Roar Andersen

 

Spillansvarlig

MPX.no

 

 

 

 

Regner med at flere som har forhåndsbestilt har fått den også, men i tilfelle dere ser her før mail.. ;)

 

Så nå gjenstår vel bare å se hva posten klarer... Bor selv i askim i østfold, så bør ikke ta så lang tid.. :p

Lenke til kommentar

Da er det bare å se om en får fatt i pakkesporingsnummer.

Jeg bor i alle fall i et slikt ublu postdistrikt hvor alle pakker tar én dag ekstra fordi den kommer inn på postkontoret 1 timer etter postmannen har dratt ut. Dermed kommer ikke hentelappen før dagen etter.

Med en utskrift fra pakkespor derimot får man pakken straks den er på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...