Gå til innhold

Mon tro hva intervjueren ler av :)


Zindex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg så denne syntes jeg ikke at det var veldig festelig. Selv om mannen har pipestemme, kunne han programlederen holdt seg. Syntes synd på mannen som hadde pipestemme. Dette er jo mobbing...

 

 

Holdt på å le, men klarte å holde meg.

5073620[/snapback]

Syns du og? Det der var direkte mobbing.

Lenke til kommentar
Når jeg så denne syntes jeg ikke at det var veldig festelig. Selv om mannen har pipestemme, kunne han programlederen holdt seg. Syntes synd på mannen som hadde pipestemme. Dette er jo mobbing...

 

 

Holdt på å le, men klarte å holde meg.

5073620[/snapback]

Syns du og? Det der var direkte mobbing.

5073860[/snapback]

 

Interessant problemstilling. Spør du meg kan man nesten ikke kalle det mobbing, tror du programlederen lo med overlegg, kanskje? Han gjorde vel alt han kunne for å la være å le? Mobbing er å med hensikt henge ut/stenge en person ute, og det er ikke tilfelle her. Om han egner seg i jobben som pr.l. er en annen sak.

Lenke til kommentar
Når jeg så denne syntes jeg ikke at det var veldig festelig. Selv om mannen har pipestemme, kunne han programlederen holdt seg. Syntes synd på mannen som hadde pipestemme. Dette er jo mobbing...

 

 

Holdt på å le, men klarte å holde meg.

5073620[/snapback]

Syns du og? Det der var direkte mobbing.

5073860[/snapback]

 

Interessant problemstilling. Spør du meg kan man nesten ikke kalle det mobbing, tror du programlederen lo med overlegg, kanskje? Han gjorde vel alt han kunne for å la være å le? Mobbing er å med hensikt henge ut/stenge en person ute, og det er ikke tilfelle her. Om han egner seg i jobben som pr.l. er en annen sak.

5073995[/snapback]

Man kan si at han ikke er profisjonell nok, pleier ikke disse programlederne å snakke med gjestene før sendingen starter ? :hmm:

Lenke til kommentar

Fake.

 

Har sett den fulle versjonen av denne, og i åpningsvignetten til dette programmet så får vi se klipp fra "tidligere" sendinger...og publikumet er det samme. Den gamle fyren bak programlederen er der, dama med den røde genseren er der etc.

 

Hei og hopp!

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...