reds Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Ser fint ut, det her. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja blei fint det Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Her er vi i gang med å sleeve Psu-kablene. Geek alert! :!: Men det så jo fint ut det her, jeg sikler på samme kabinett selv EDIT: jeg likte ikke cpu-kjøleren din da Endret 28. oktober 2005 av sablabra Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Har du noe imot geeker? Hvordan vet du om han i det heletatt er geek? Han er en av de beste vennene mine. -- Men takk for den nest nederste kommentaren der. -- Jaja, det ble bare den... Endret 28. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 28. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Har du noe imot geeker? Hvordan vet du om han i det heletatt er geek?Han er en av de beste vennene mine. -- Men takk for den nederste kommentaren der. 5073858[/snapback] Jeg snakker kun om slik det så ut på bildet jeg da :!: . jeg har ikke peiling på hvem karen er en gang... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2005 Nei, akkuratt. Så hold deg til kabinettet og delene du. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 NICE ble jo driiiiitfett!!! *misunne* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 Vart driitfett det her da !! *ønskesegsammekabinett* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2005 NICE ble jo driiiiitfett! *misunne* 5075507[/snapback] Vart driitfett det her da !! *ønskesegsammekabinett* 5075552[/snapback] Tusen takk! Anbefaler dette kabinettet på det sterkeste! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Herlig kabinett, men rotete . Hva har Lian-Li gjort for å fortjene dette? Gjem dem, så lover jeg deg det skal bli herlig ! Forresten, var sleevingen av PSU vanskelig? Vurderer å gjøre det selv på min Tagan . Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Herlig kabinett, men rotete . Hva har Lian-Li gjort for å fortjene dette? Gjem dem, så lover jeg deg det skal bli herlig ! Forresten, var sleevingen av PSU vanskelig? Vurderer å gjøre det selv på min Tagan . 5079481[/snapback] Rotete? Jeg har ikke lagt ut noe "ferdigbilde" ennå da. Gjem dem? Hva? Kablene? Jobber med saken. Og sleevingen var ikke så vanskelig for meg, siden jeg fikk hjelp av en venn. Vi gjorde det ca. slik: 1. Åpnet PSU og skilte kablene. 2. Fant frem det vi trengte av utstyr. Gaffel, saks, lighter og skrutrekker. 3. Tok av molexene med en gaffel. 4. Tok på strømpene. 5. Tok på krympestrømper, og krympet dem. 6. Festet molexene. 7. Ferdig. Ikke vanskelig. Endret 30. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 30. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei det er ikke så vanskelig. Heneste du må ha er... ...Strømpe etc. ...Utstyr ...Tid ...Tunga rett i munnen Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. november 2005 Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 Kommer det ikke noen bilder av det endelige resultatet? *Hint hint* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Hehe, joda, skal nok få fikset det og. Får rheobus ( viftestyring ) nå straks. Jeg tror jeg bruker den "kameraet er på faren min sin jobb, så jeg får ikke brukt det." unnskyldningen og jeg. Endret 8. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg har det samme kabinette som deg! Det er konge! Jeg skal få vannkjøling i det, faen jeg gleder meg ^^!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Pinglete du er da, skole kan du gjøre en anna gang 5062551[/snapback] Si det når du sitter med lusejobb etter at du ikke øvde til musikkprøva du. Skal få tak i de dokumentene, øve, og så kan jeg flytte over HW'en. Back to topic? 5062572[/snapback] Litt OT, er ikke akkurat musikk-karakteren din som teller mest når du skal inn på VGS skole uansett. BTW: dere to har gjort en bra jobb, bra levert, ihvertfall ut i fra de bildene. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Nei, ikke musikkarakteren, det er gjennomsnittskarakteren, av alle karakterene, også inkludert musikkarakteren. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 Jeg ser at du har kjøpt deg noen Mist-vifter og at du har tenkt til å bruke en av dem til PSU’en. Hva har du tenkt til å bruke resten til? Skal du bytte ut kabinettviftene eller sette på noen ekstra? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg kjøpte to Mist vifter. En stk. 80mm og en stk. 120mm. Den på 80mm skulle jeg montere på skjermkortkjøleren, men jeg trenger nok ikke det, den er bare lunken. (Kjøleren) Og den på 120mm brukte jeg i PSU'en. De viftene som følger med har jeg nettopp begynt å bruke, måtte kjøpe viftestyring. De flytter ikke like mye luft som den 120mm Mist-vifta jeg har, men de lager mindre lyd en den så. De kjører på maks, men jeg hører de nesten ikke. Helt ok sikkert. Jeg har tenkt til å legge ut noen temps. her, men jeg har på følelsen av at Everest tuller, Everest sier nemlig at jeg har 6 c på CPU. Og i tillegg sier Everest at jeg har forskjellige temps. på de to partisjonene mine. (Partisjonene er på samme disk.) Så jeg kommer nok til å lage en liten update der jeg legger ut finish-bilder, og temps. Noe mer dere ønsker? Endret 9. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 9. november 2005 Rapporter Del Skrevet 9. november 2005 nydelig arbeid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå