vidarv Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 er ikke dette vell harry? felger / hjulkapsler som går rundt når bilen står stille? går de på strøm?
Pluggen Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg syns det kan være kult jeg da, på den rette bilen vel og merke.. Hvis det er snakk om hjulkapsler med spinners, så syns jeg det er tull. Spinners er et deksel som monteres på noen type felger og som står stille når du kjører, og snurrer når du stopper, da av sin egen vekt, og ikke noe strøm innblandet...
Magnum p.i. Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Felgene kan være tøffe på den rette bilen. Kapsler er harry uansett.
Marvil Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Stod på en bensinstasjon på Fagernes for et par uker siden, så kom det en Renault Megane Scenic med tovoksne mennesker i og fullpakka i bagasjerommet. Så når den stoppa rett foran meg så jeg at den hadde chrom-kapsler med spinners.. Fikk meg en god latter, igrunn..
Cultofluna Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Det er jo "Pimp" som faen da.. men ja.. ser bra ut på de rette bilene
BondeMaster Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Synes at kapsler ser stygt ut på de fleste biler, men felgermed spinners er kult på de rette bilene f.eks gammal am-car
Goliath Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 gammal am-car 5067364[/snapback] ..eller ny..Hummer H2 :ståpikk:
Pluggen Skrevet 27. oktober 2005 Skrevet 27. oktober 2005 Diamantsvart metallic Cadillac Escalade med tverrsota ruter, senking og 26" chromefelger med noen lekre spinners
-Bassaddict- Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 spinners er like harry som påskefyll på svinesund, hadde ALDRI satt det på NOEN bil
SvennAndre Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Er en gubbe her hvor jeg bor som kjører en H2 rundt om kring, og har nylig satt på de fete felgene med matchende spinners.. Det er fett, no problem, haddet det ikke vært for at gubben er rundt 60 FUCKINGS år.. Da blir det bare lame. Men bilen er kul den, for all del
Chevelle Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 (endret) Jaggu meg det dummeste jeg har hørt, skal du kjøre rundt i Volvo med stål felger bare for enn er rundet 60. Endret 26. november 2005 av Chevelle
SvennAndre Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Eh, nei, men det fins bedre måter å bruke pengene på en spinners på bilen når man er gubbe og har måne. Ser bare latterlig ut.
Magnum p.i. Skrevet 26. november 2005 Skrevet 26. november 2005 Det finnes bedre ting å bruke på enn spinners generelt sett.
TommyL Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Eh, nei, men det fins bedre måter å bruke pengene på en spinners på bilen når man er gubbe og har måne. Ser bare latterlig ut. 5212224[/snapback] Hmmmm....jeg har måne. Betyr det at jeg aldri kan kjøpe meg felger med spinners? Kan med andre ord ikke kjøpe meg det jeg har lyst på fordi jeg i noens øyne er for gammel? Dummeste jeg har hørt, men det har vel noe med at du er maks 14.
Doogle Skrevet 27. november 2005 Skrevet 27. november 2005 Eh, nei, men det fins bedre måter å bruke pengene på en spinners på bilen når man er gubbe og har måne. Ser bare latterlig ut. 5212224[/snapback] Personlig synes jeg feite neger-rappere med gullkjeder ser ganske latterlige ut i sånne biler
ssswopp Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 men hvordan funker spinnersene?? er det sånn at de ruller rundt pga. at du er i bevegelse liksom?? eller går de tia(24/7)??
RBXtremos Skrevet 29. november 2005 Skrevet 29. november 2005 men hvordan funker spinnersene??er det sånn at de ruller rundt pga. at du er i bevegelse liksom?? eller går de tia(24/7)?? 5218377[/snapback] De spinner pga en bevegelseskraft. Det har med tyngdekraften å gjøre Det jeg mener er at det har en energi som er tilført når bilen stopper.. F.eks.. En kule i en ball.. Du sparker ballen, den får bevegelse. Du stopper ballen med en gang, men kulen inne vil fortsette å rulle inne i ballen til energien går vekk.. Noe liknende er med spinnende felger, den går på energi som er overført fra selve bevegelsen på felgene
vegard_S Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 altså, det fins ikke mange biler hvor spinners faktisk ser bra ut.. Fakta er at på mange Hummer H2 i statene og andre steder ser felgene rimelig teite ut, fordi selve spinnersa ikke er no fete. H2 med 26" spinners ville jeg kanskje ikke foretrukket uansett, men men.. Smaken er som baken; delt
Magnum p.i. Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Syns også det bør være en viss størrelse på felgene før spinnersene i det hele tatt skal ha noe håp om å berge utseendet. Så en Fiat Croma i Svinesund i sommer med 17" spinners. Det så skikkelig spinkelt ut.
Zeph Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 Er du 18 år og har ein 1985 modell av eit eller anna greier og har eit stort behov for å kaste vekk penger på dilldall så er vel spinners heilt OK. Eg skal aldri kjøpe spinners til mine bilar iallefall...mykje kan gjerast for å style ein bil, men spinners har litt omvendt effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå