Gå til innhold

Spm til hunters ang grinding rund lvl 56-60

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello alle sammen.. har tenkt litt på å ta frem min GAMLE hunter igjen.. har ikke spillt med han på LENGE. så mitt spm er HVILKEN template som er best til grinding.. kommer ikke til å focusere på pvp i det hele tatt.. det har jeg en shaman som kan ta seg av..

min hunter er lvl 56 atm og brukder denne templaten.. har testa den ut på 2 mobs, så vet ikke så mye om BM template enda..

Bruker en katt pet atm, burde jeg få tak i en tanke pet til grinding eller?

Hvist ja, hvilken pet burde jeg gå for? det viktigste for meg er at det ser "kul" ut og at den kan spise fisk og kjøtt:)

Jeg har nesten 0 peng, pga at jeg har nettop kjøpt Reapern til min shaman, så hadde vært ok om jeg hadde funne en grinde plass hvor jeg kan farme litt cash oxo:)

håper noen kan hjelpe meg litt her.. takker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hello alle sammen.. har tenkt litt på å ta frem min GAMLE hunter igjen.. har ikke spillt med han på LENGE. så mitt spm er HVILKEN template som er best til grinding.. kommer ikke til å focusere på pvp i det hele tatt.. det har jeg en shaman som kan ta seg av..

min hunter er lvl 56 atm og brukder denne templaten.. har testa den ut på 2 mobs, så vet ikke så mye om BM template enda..

Bruker en katt pet atm, burde jeg få tak i en tanke pet til grinding eller?

Hvist ja, hvilken pet burde jeg gå for? det viktigste for meg er at det ser "kul" ut og at den kan spise fisk og kjøtt:)

Jeg har nesten 0 peng, pga at jeg har nettop kjøpt Reapern til min shaman, så hadde vært ok om jeg hadde funne en grinde plass hvor jeg kan farme litt cash oxo:)

håper noen kan hjelpe meg litt her.. takker:)

5060290[/snapback]

Til grinding tror jeg at jeg ville gått for MM/Survivalbuild. Beastmaster funker liksom best i BG, det er i alle fall min erfaring.

jeg bruker noe sånt som dette:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...305000501300000

Noen som har bedre forslag?

Edit: en liten variasjon av den forrige builden jeg posta: (mer instancebasert)

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...305002511000000

Endret av zbegra
Skrevet (endret)

Tror kanskje denne er bedre for grinding. Skader ikke å ha litt mer health på petten din.

HP på selve huntern skal jo ikke være et problem hvis du klarer å la petten din ha aggro.

Edit: Glemte at du bare er lvl 54, da er kanskje denne bedre.

Endret av thomas_c24
Skrevet

Personlig kjører jeg alt på petten! Da min hunter kjører minimalisme når det kommer til utstyr (pga alle penger går til min main for epic mount) så trenger pet'en alt den kan få av gitt dmg, aggro og health. Er lvl 45.

Skrevet

Har kjørt denne builden en stund nå, og er meget fornøyd med den. Funker bra i PvE, og også i mass PvP. PvP 1 mot 1 er den ikke særlig bra.

Med fullt beaststalker sett, hunter trinket og Aspect of the Hawk har jeg over 1200 i ranged attack power.

Skrevet

Jeg vil si at dette er den beste PvE high end builden er denne. Bruker denn selv også. Den funker kjempebra i PvP bg. Bra i mass PvP. De få gangene man har 1on1 i BG så vinner jeg de som regel også. Også svært effektiv når det gjelder grinding.

Skrevet
Jeg vil si at dette er den beste PvE high end builden er denne. Bruker denn selv også. Den funker kjempebra i PvP bg. Bra i mass PvP. De få gangene man har 1on1 i BG så vinner jeg de som regel også. Også svært effektiv når det gjelder grinding.

5060932[/snapback]

du har ikke spilt hunter så mye?

å bruke talent poeng på savage strikes forteller sitt.

Kan til nød forsvares i PvP (selv om jeg aldri hadde tatt det i en ren PvP build)

Skrevet (endret)

5060932[/snapback]

du har ikke spilt hunter så mye?

å bruke talent poeng på savage strikes forteller sitt.

Kan til nød forsvares i PvP (selv om jeg aldri hadde tatt det i en ren PvP build)

5060974[/snapback]

Jeg skal si deg at jeg har spilt hunter lengre enn det du har. Savage strikes er veldig nyttig i PvP, samt for å "finishe" mobs. Jeg har Lhok'delar og man 2 talent points er verdt 1000+ Raptor strikes.

2 poeng som kan redde livet ditt i Pvp utallige ganger.

Lurer på hvor du ville heller satt de 2 poenga dine.

Edit: Vil kanskje si at Deflection og Wyvern sting sier sitt. For når er vel dette nyttig? Molten core? BWL? Neppe

Fakta: Survival suger i PvE, det eneste som duger er Tier 1 og 2 i Survival.

Fakta 2: Improved Aspect of the Hawk er et must.

Endret av thomas_c24
Skrevet (endret)
improved aspect of the hawk er useless, det suger på end lvl, improved wing clip er et must, enten tar du trueshot aura, eller lightning reflexes, aimed shot er et must synses jeg da

5061225[/snapback]

Imp Aspect of the Hawk er det lille man kan tweeke damagen sin på i high end.

Hvordan kan Imp wing clip være et must i High end PvE? Skal du imobilize Molten Giants?

Imp wing clip er en grei "lifesaver" i PvP.

Aimed shot er en morsom spell, fin i PvP som åpning-"suprise" og også fin for grinding. Aimed shot -> Multi Shot -> Feign death og fortsette å skyte er grei men Aimed shot during combat er vel bare en waste.

Endret av thomas_c24
Skrevet
Aimed shot er en morsom spell, fin i PvP som åpning-"suprise" og også fin for grinding. Aimed shot -> Multi Shot -> Feign death og fortsette å skyte er grei men Aimed shot during combat er vel bare en waste.

5061274[/snapback]

Får mye mindre exp om man bruker feign death. I hvert fall de gangene jeg har testa. Mulig man ikke gjør det om man bruker det tidlig.

Skrevet (endret)

takker for alle replays...

en av grunnen til at jeg gikk for en BM build er at jeg ikke har noe serlig til gear atm.. men når jeg skal begynne med instance runs og pvp vil jeg gå over til denne builden..

tror at jeg kan dra mer ut av Lightning Reflexes enn Trueshot aura. har blitt anbefalt å gå for LR av en del hunters..

edit: Improved Aspect of the Hawk og rapid fire er no ganske så morsont da:) grett å ha itimidate på petten da.

edit 2: er vel grett med template atm, men hvilken pet bruker dere da? liker best cats jeg. og bynner å bli litt lei av min Humar (+ at jeg er angrer på navnet) noen som vet om noen kule cats? hvordan katta mi ser ut er det viktigste for meg:p hehe. vet at det finnest en "hvit" humar. hva heter den?

Endret av MysticoN
Skrevet

Hvordan kan man si at survival-treet er ubruklig i PvE?

Hva er poenget med en hunter i instance? Damage, damage, damage og crowd control.

Med survival treet øker du din skade betraktielig ved hjelp av humaoid/beast slaying, improved freeze trap, Killer Instincts, Lighning Reflexes (min AGI økte fra 360 til nesten 420 da jeg respecca, noe som betyr 120 mer i Attack Power ,så der har du muligens svaret ditt zypher? 1 AGI = 2 ranged attack power)

Skal man PvP'e litt også, så slenger man på imp wingclip og survivalist.

Skrevet

Imp wing clip er et must i pvp, ikke pve, men, imp aspect of the hawk gir nesten ikke noe mere damage, jeg kan regne det ut når jeg kommer hjem, det er ikke spessielt mye, waste of talents imho. kjør 21 mark og 30 beast, sånn at du har aimed shot og lightning reflexes, det er uber=)

Skrevet
Det er et magisk tall der Lightning REflexes blir bedre enn TSA. Husker ikke tallet, men det er snakk om ganske mye agility (dvs ganske bra gear).

5063686[/snapback]

Jeg fikk mer attackpower når jeg bytta fra TA til LR, + at man får mer dodge og crit. Har ~430 agi uten buffs

Skrevet
Hvordan kan man si at survival-treet er ubruklig i PvE?

Hva er poenget med en hunter i instance? Damage, damage, damage og crowd control.

Med survival treet øker du din skade betraktielig ved hjelp av humaoid/beast slaying, improved freeze trap, Killer Instincts, Lighning Reflexes (min AGI økte fra 360 til nesten 420 da jeg respecca, noe som betyr 120 mer i Attack Power ,så der har du muligens svaret ditt zypher? 1 AGI = 2 ranged attack power)

Skal man PvP'e litt også, så slenger man på imp wingclip og survivalist.

5066840[/snapback]

Skal være enig i at monsterslaying kan være delvis brukbart i BWL og kansje litt i MC, men har du tenkt å freeze-trappe molten giants? :!:

Nei, med mindre du er veldig egoistisk er ikke 120 AP til deg selv bedre en 100 ap til hele partyet.

Skrevet
Imp wing clip er et must i pvp, ikke pve, men, imp aspect of the hawk gir nesten ikke noe mere damage, jeg kan regne det ut når jeg kommer hjem, det er ikke spessielt mye, waste of talents imho. kjør 21 mark og 30 beast, sånn at du har aimed shot og lightning reflexes, det er uber=)

5083841[/snapback]

Hvis du har ca 190 dps buffed da (kun auto-shot).

190+30%=247dps i 8 sec.

247-190=57*8= 456 extra damage. Dette er helt flat damage, ikke regna crits eller noe. En 5% sjanse for at Imp. AotH proccer er ikke lite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...