Gå til innhold

trenger et digg og bra gaming-headsett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Beyerdynamic Dt770 pro sammen med Creative X-Fi Fatal1ty kortet.

Lyd i spill har aldri, merk mine ord, aldri vært bedre.

Akkurat ferdig med fear, og begynt på q4.

Opplevelsen er en helt annen dimensjon takket være lyden.

 

Lydkortet hjelper jo endel med effekter og lignende, men hodetelefonene er utrolig bra, detaljert som fy.

Annbefaler på det sterkeste.

 

Edit: Med headset mener du kanskje hodetelefon og mic i ett?

Isåfall har jeg ingen å annbefale. Men hvis den mic'en ikke er et must burde du sjekke ut Beyerdynamic.

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar

Sitter akkurat nå med Icemat Siberia og hører musikk, og ja det er faktisk en fryd. Bruker det aktivt til fps spill hvor lyd er meget viktig (f.eks cs, bf2, quake). Headsette funker kjempe bra, skikkelig trøkk og detaljert lyd. Så skal du gå for et headsett i 400 kroners klassen anbefaler jeg siberia uten tvil. Men skal du rundt en høvdig anbefaler jeg deg som post_mortem sa, og se på Beyerdynamic.

 

Utensett er Siberia det ultimate gamingheadsettet til under 400kr.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Beyerdynamic Dt770 pro sammen med Creative X-Fi Fatal1ty kortet.

Lyd i spill har aldri, merk mine ord, aldri vært bedre.

Akkurat ferdig med fear, og begynt på q4.

Opplevelsen er en helt annen dimensjon takket være lyden.

 

Lydkortet hjelper jo endel med effekter og lignende, men hodetelefonene er utrolig bra, detaljert som fy.

Annbefaler på det sterkeste.

 

Edit: Med headset mener du kanskje hodetelefon og mic i ett?

Isåfall har jeg ingen å annbefale. Men hvis den mic'en ikke er et must burde du sjekke ut Beyerdynamic.

5060257[/snapback]

 

Enig!

 

Jeg bruker også DT770-80 Pro og Creative X-Fi kombinasjonen, og har til gode å høre bedre lyd fra en PC. Har prøvd et utvalg modeller fra Koss, Sony og Sennheiser, men ingen kommer i nærheten når det gjelder ren lytteglede (ingen av dem var riktignok like dyre heller).

 

Ekstase for øregangene!

Lenke til kommentar
Vil nok anbefale Sennheiser pc-150.

Har det ikkje sjølv, men sett kjempemykje ros om dette headsettet.

5063796[/snapback]

 

Nå nevner du ikke noe om pris, og jeg bruker det bare til musikk. Men Technics RPDH 1200 er det beste headsetet jeg noengang har hørt, tung og dyp bass, ren klar diskant, ekstremt behagelige å ha på seg, i tillegg har det høyere følsomhet enn noen andre headsett jeg har hørt.

Det er heller ingen ulempe at de regnes for å vare nesten evig :yes:

Endret av bruno
Lenke til kommentar
Jeg bruker Beyerdynamic Dt770 pro sammen med Creative X-Fi Fatal1ty kortet.

Lyd i spill har aldri, merk mine ord, aldri vært bedre.

Akkurat ferdig med fear, og begynt på q4.

Opplevelsen er en helt annen dimensjon takket være lyden.

 

Lydkortet hjelper jo endel med effekter og lignende, men hodetelefonene er utrolig bra, detaljert som fy.

Annbefaler på det sterkeste.

 

Edit: Med headset mener du kanskje hodetelefon og mic i ett?

Isåfall har jeg ingen å annbefale. Men hvis den mic'en ikke er et must burde du sjekke ut Beyerdynamic.

5060257[/snapback]

 

 

nei jeg mente et godt hodetelefon ja!

Lenke til kommentar

Jeg har det BF2 headset`et jeg fikk med spillet, synes det er mye bedre enn de to pv`speakerne, men vil ikke anbefale det.

Why not ?

 

 

Vel fordi jeg aner ikke hva som er bra i forhold til andre headset.

 

Moi point:

 

Liten vits i å skrive at "jeg har dette og synes dette er bra" hvis du ikke har noe å sammenligne imot.

 

Skal det være sånn, kan jeg likesågodt anbefale Trust 410 Multibass(elns), for før jeg fikk bf2 headset`et, syntes jeg de var helt råe, men nå innser jeg at de rett og slett var "ok"(og ikke kjempebra som jeg trodde).

Lenke til kommentar

men koss kan du kaste i veggen, og gå ned i butikken og få nytt på livstidsgarantien :p

 

men seriøst: har hørt endel god kritikk av SB45, men er usikker på kildene (ikkeno vondt ment, men som sagt, hvis man har lite å sammenligne med...), samt at jeg tror det er litt Koss hype innblandet. Er det noen som har peiling som kan si noe mer?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har en kompis som har hatt en rekke koss headset. Og som du sier, livstidsgaranti. Men gidder du virkelig vente 2-3 uker når det skjer noe, som i følge kompisen min er veldig ofte...

Nei kjøp ordenlig kvalitet.

Han har gått over til senneheiser.Men jeg annbefaler å spare litt til å kjøpe beyerdynamic.

Koss er bortkasta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...