Gå til innhold

Bestilt meg Logitech diNovo Media Desktop 2.0


PrayingMantis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det i hus :w00t: Knotet første gangen jeg skulle innstallere, eller ikke jeg, men Norton Internet Security. Var vel brannmuren som nektet tilgang for bluetooth under innstalleringen så alt var dødt etter restart. Måtte selvsagt avinnstallere og slå av den *sensur* Norton :roll:

Nå funker alt som det skal, og jeg har fått ladet opp musa. Så langt er inntrykket meget bra, og synsintrykket kanskje mest :cool: Eneste er at jeg tviler på hvor bra den bluetooth musa(MX900) er til FPS spill osv. Virker litt "veivete" til windows bruk, men ikke verre enn at det er godtatt. Har hørt enkelte hive rundt seg med lovord om denne musa, og nå kan jeg jo selv si det jeg hele tiden har sagt. Til kontorbruk(hvilket er satsingsområdet) funker den ypperlig og er god å holde i, og med nok av knapper som kan konfigureres etter eget ønske. Til spill, da vil jeg nok heller dra frem Razer musa ja :yes:

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke noe laser tastatur(hva skulle det vært godt for :p), men heller at det bruker IR(radio) sender. Dette har ikke like lang rekkevidde som bluetooth, og er heller ikke like stabilt. Også er det en mer porr farge på min modell. :cool: Ja, også følger det med en crappy mus kontra MX900. Sikkert andre ting jeg har glemt, men det er de viktigste forskjellene :)

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Nå er det vel ikke noe laser tastatur(hva skulle det vært godt for :p), men heller at det bruker IR(radio) sender. Dette har ikke like lang rekkevidde som bluetooth, og er heller ikke like stabilt. Også er det en mer porr farge på min modell.  :cool: Ja, også følger det med en crappy mus kontra MX900. Sikkert andre ting jeg har glemt, men det er de viktigste forskjellene  :)

5076151[/snapback]

 

Men det står jo bluetooth på alle enhetene da? Og kobles jo til via blåtann :s Har blåtannikonet på verktøylinja å greier...

Lenke til kommentar

Det finnes en laser versjon hvor mx1000 følger med (som er billigere faktisk).

Når det gjelder spørsmålet ditt gixxerman så er det en liten knott på mediapaden som følger hvor langt det er gått i en sang eller film.

Bare sjekk neste gang;)

 

 

Det ser noe slik ut:

 

Satyricon - Mother north

- - - - * - - - - -

(Her viser den hvor lang hele sangen er, feks 3,25)

 

 

Håper det svar¨på spørsmålet ditt, hvis ikke skal jeg svare igjen imorgen når jeg ikke er full.

 

 

Ergo det står ikke med tall hvor langt det er i sangen, men en "estimate" med den stjerna.

Lenke til kommentar
Det finnes en laser versjon hvor mx1000 følger med (som er billigere faktisk).

Når det gjelder spørsmålet ditt gixxerman så er det en liten knott på mediapaden som følger hvor langt det er gått i en sang eller film.

Bare sjekk neste gang;)

 

 

Det ser noe slik ut:

 

Satyricon - Mother north

- - - - * - - - - -

(Her viser den hvor lang hele sangen er, feks 3,25)

 

 

Håper det svar¨på spørsmålet ditt, hvis ikke skal jeg svare igjen imorgen når jeg ikke er full.

 

 

Ergo det står ikke med tall hvor langt det er i sangen, men en "estimate" med den stjerna.

5078351[/snapback]

 

Ja jeg ser at det står hvor lang sangen er, men jeg vil se sekundene og minuttene tikke mens sangen går, altså se hvor lenge sangen har blitt spilt. Hvilken knapp er det du snakker om forresten. Jeg har trykket på stjerne som du skriver noe om, men det skjer absolutt ingenting.

:(

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Vet ikke om det går å forandre om til å vise sekunder istedenfor den rundingen som viser hvor langt i sangen den er.

Jeg finner ikke noen innstillinger om akkurat det iallefall.

 

Hm... hvilken knapp jeg mener?

Hvis du tenker på:"Når det gjelder spørsmålet ditt gixxerman så er det en liten knott på mediapaden som følger hvor langt det er gått i en sang eller film."

 

Så mente jeg den rundingen i lcd displayet som viser progresjonen i sangen, altså ikke knapp å trykke på.

 

Hvordan liker du ellers settet?

Jeg syns tastaturet er nydelig, men blir ikke helt venn med musa. Mx510 som jeg hadde før var mye bedre syns jeg.

Lenke til kommentar

Skulle bare mangle angående batterilevetid spør du meg;) 4 batterier til tastaturet og 2 til mediapad. Mine er også fortsatt på topp.

 

Leste den saken din. Eneste jeg syns du burde ta med på ulemper er at det ikke er noe form for backlight på mediapaden, og det irriterer meg hehe.

 

Men for all del, et bra sett :thumbup:

Lenke til kommentar

Er en test her, noe gammel, men den er grei nok. Vil gjerne quote konklusjonen:

 

The Logitech diNovo Media Desktop is geared toward people who value design as much as performance and it can completely transform your desktop experience in an instant. It also provides complete wireless freedom and Bluetooth connectivity to your PC. At a suggested retail price of $249, the diNovo is not something that everyone can afford, but once you have tried it, you will not want to live a day without it.

 

:innocent:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...