hallgeirl Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg synest dette slår alt..http://wow.allakhazam.com/profile.html?18059 Hunter med f.eks Vis'Kag og Felstriker... Den hunteren er rett og slett idiot, hvilken hunter setter Crusader enchant på våpene sine? Oo Sjekk backpacken hans for Runeblade of Baronrivendare.. 5059262[/snapback] Jeg har sett no verre... En MAGE med Bloodrazor.. som selvfølgelig var enchantet med Crusader. Noen ganger forstår jeg virkelig ikke hva folk tenker på...
Ildflue Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Warlock med Phantom blade er heller ikke sjeldent.
d0ppler Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Må bare si at jeg gremmes over min klasse noen ganger ja. Spiller med hunter selv, og må flere ganger "kjefte" på andre hunters i Pick up grupper som ruller på de aller merkeligste sverdene med STR og defence buffs og gud veit. Uansett vil jeg forvare han Orc huntern som bruker Zin'rokh, Destroyer of Worlds, Ikke førstevalg for en hunter selvfølgelg, men den gir Stamina, som er muligens vår viktigste attributt i PvP, og sist men ikke minst attack power. Har opplevd flere som tror at attack power IKKE hjelper mot Ranged Attack Power, noe som er feil. Alle items som har attack power buff, hjelper også på Ranged Attack Power. Feks hunter-buffen som heter True-Shot Auro, øker Attack Power med 60 for alle i party, noe som da hjelper til på både melee og ranged. Det eneste jeg har merka som er motstridende, er den pala-buffen som øker attack power, den øker vistnok ikke ranged attack power av en eller annen grunn.
.V. Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Samme gjelder for battle shout, buffer kun melee AP.
Ildflue Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Må bare si at jeg gremmes over min klasse noen ganger ja. Spiller med hunter selv, og må flere ganger "kjefte" på andre hunters i Pick up grupper som ruller på de aller merkeligste sverdene med STR og defence buffs og gud veit. Uansett vil jeg forvare han Orc huntern som bruker Zin'rokh, Destroyer of Worlds, Ikke førstevalg for en hunter selvfølgelg, men den gir Stamina, som er muligens vår viktigste attributt i PvP, og sist men ikke minst attack power. Har opplevd flere som tror at attack power IKKE hjelper mot Ranged Attack Power, noe som er feil. Alle items som har attack power buff, hjelper også på Ranged Attack Power. Feks hunter-buffen som heter True-Shot Auro, øker Attack Power med 60 for alle i party, noe som da hjelper til på både melee og ranged. Det eneste jeg har merka som er motstridende, er den pala-buffen som øker attack power, den øker vistnok ikke ranged attack power av en eller annen grunn. 5060947[/snapback] Du har i teorien rett ja. Men siden blizzard er late er det enkelte items/buffs som enda ikke gir AP som hjelper på ranged. Onyxia buffen og Winterfall firewater er 2 eksempler på dette.
notorled Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg synest dette slår alt..http://wow.allakhazam.com/profile.html?18059 Hunter med f.eks Vis'Kag og Felstriker... Den hunteren er rett og slett idiot, hvilken hunter setter Crusader enchant på våpene sine? Oo Sjekk backpacken hans for Runeblade of Baronrivendare.. 5059262[/snapback] For den guilden der har sikkert ikke MC på farmstatus... 5060697[/snapback] Altså, det er jo det som er tingen. Jeg mobber ikke epic itemene han har fra MC men fra diverse andre instancer, som f.eks. UBRS(felstriker) og da Stratholme(Runeblade). Vi har selv huntere i guilden som har Brutality Blade ect, men det blir fortsatt ikke det samme. Okey, kanskje det var en guild gruppe til UBRS og det var ingen rogues med, eller ingen rogues trengte den, og kanskje det samme med stratholme, kanskje det verken var paladins eller warriors der. Men vi vil nok ikke finne ut bakgrunns hisotrien, og slik er det bare. Jeg synest det er rett og slett dumt at huntere har slike våpen når det er mye lettere å få tak i bedre.. Hvordan kan du si at Runeblade er bedre enn 2x Dawns edge for en hunter? (da dawns edge er lettere å skaffe + bedre stats.. Og at han har barbarous blade i backpack, (kan hende han fikk barbarous blade før da men, unasett.))
Coaxmetal Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Warlock med Phantom blade er heller ikke sjeldent. 5060939[/snapback] I og med at phantom blade må craftes er jo det hardly ninja...
jonasdaman Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Ja nå må det bare stoppe er helt forjævlig ^^ Disse folka er antagligvis fra U.S servere og har farma Mc ganske mye lengere enn oss. Så derfor har de kjøpt våpnene for rp. Og han med thunderfury har antagligvis fått bindingsa lenge før de viste hva man fikk av questen. Huntere er ikke noe mer ninjas enn andre classer. 5060790[/snapback] Det er ikke tilfeldig at folk lager sider som dette om hunters. Det er ikke tilfeldig at alle klager på hunter som ninja looter. hunter
Amon Amarth Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 mens vi er igang på hunters... så i IF nå nettopp WTF_dwarf_hunter_med_shadowcraft.bmp
Khalifen Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Er ikke det verste det, kanskje han ikke fikk Beaststalker?
Amon Amarth Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Så jævla sannsynlig at alle roguesene ikke trengte da!
chokke Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 mens vi er igang på hunters... så i IF nå nettopp 5077547[/snapback] ingen så det var Hair du inspecta
Amd_Barton Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 mens vi er igang på hunters... så i IF nå nettopp 5077547[/snapback] wannabie rogue
Myx Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Ta det helt med ro, alle hunter-hatere. Med en slik holdning kommer dere aldri til å se Onyxia eller Molten Core uansett, så problemet eksisterer ikke. *Prøv* Å gjøre en endgame instance uten huntere, og se hvor langt dere kommer. Endgame er det faktisk heller regelen enn unntaket at flere av 5 top damage dealers er huntere.
jonasdaman Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 Ta det helt med ro, alle hunter-hatere. Med en slik holdning kommer dere aldri til å se Onyxia eller Molten Core uansett, så problemet eksisterer ikke. *Prøv* Å gjøre en endgame instance uten huntere, og se hvor langt dere kommer. Endgame er det faktisk heller regelen enn unntaket at flere av 5 top damage dealers er huntere. 5081345[/snapback] Var ikke en tråd om a huntere var dårlige
Myx Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Ja nå må det bare stoppe er helt forjævlig ^^ Disse folka er antagligvis fra U.S servere og har farma Mc ganske mye lengere enn oss. Så derfor har de kjøpt våpnene for rp. Og han med thunderfury har antagligvis fått bindingsa lenge før de viste hva man fikk av questen. Huntere er ikke noe mer ninjas enn andre classer. 5060790[/snapback] Det er ikke tilfeldig at folk lager sider som dette om hunters. Det er ikke tilfeldig at alle klager på hunter som ninja looter. hunter 5063996[/snapback] Det er dette innlegget jeg mer eller mindre siktet til med mitt forrige. Men jeg skal la deg få sjansen til å begrunne påstanden.. Gjerne en 10-15 eksempler på at en level 60 hunter har ninjaloot'a noe du mener du hadde krav på. Og jeg gjentar: med en slik holdning kan du glemme å oppleve noe som helst hvis du noensinne kommer deg til 60. Frem til level 60 er det enkelt å gjøre ting solo hele veien, men på 60 er du pokka nødt til å samarbeide med andre spillere, og med slike holdninger tror jeg svært få kommer til å gidde å invitere deg til sitt raid. punktum finale for min del..
chokke Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 da skal jeg lage en tråd om alle warriors/rogues med ranged fra MC... NINJAS
likferd Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 da skal jeg lage en tråd om alle warriors/rogues med ranged fra MC... NINJAS 5086353[/snapback] Ey, vi vet alle at ancient petrified leaf er 100% drop fra en MC run, og at alle ranged våpen i MC er mye bedre for rogue/warrior en huntere.
Lacim Skrevet 31. oktober 2005 Skrevet 31. oktober 2005 Leaf er vel teknisk sett 50% dropchance, siden det enten er Eye of Divinity eller Leaf Men ja, Likferd har rett. Questbuen er best, helt til man får Crossbowen fra BWL med 3,40 i speed eller hva det nå er. Strikers Mark, Blastershot Launcher og Heartstriker er FFA hos oss, og ingen av hunterene har noe problem med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå