hemo Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Finnes det eit gratisprogram som kan fungera som eggeklokke? Målet var å bruka nokon av ekstraknappane på tastaturet til å starta nedteljinga. Eit klikk på "Favoritter"-knappen på multimediatastaturet og vips starta eggeklokkeprogrammet å telja ned 30 sekund. Anyone?
vstr Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 ldri hørt om et slikt program, men eg er heller ikkje ekspert på stedet. Hva skal du bruk eprogrammet til?
hemo Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Masse forskjeldig; - Nullstill boksen ved å holda inne knappen i 45 sekund, så slepp knappen igjen... (holder du for lenge, må du starta forfra) - Vent 360 sekund mens boksen startar på ny, skriv så ... - Osb... Tanken var å kunne klikka på knappen, programmet startar å telje ned og gjev signal når tida er ute...
vstr Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 skjønner fortsatt ikkje hensikten. Hva skal det være godt for?
Complexity Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 skjønner fortsatt ikkje hensikten. Hva skal det være godt for? 5054193[/snapback] koke egg vell
Isbilen Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det ideelle måtte vel være en USB-eggekoker, selv om jeg tviler på portene leverer nok strøm til det :!:
nahojdat Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hei Hemo! Som en vis mann sa "google er din venn.." Egg Timer fant jeg ihvertfall, har ikke fått testet den, men gi beskjed om den er noe bra.. Om den fungerer i xp vet jeg ikke helt, men kan vel testes. Edit: testet den nå, fungerer fint i xp, kommer til å holde på den selv om du ikke finner noe bedre.. En til: Cool timer Edit2: De er nok ikke så avanserte som du gjerne ville hatt dem, men tror det blir verre Endret 24. oktober 2005 av nahojdat
zjulik Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Det ideelle måtte vel være en USB-eggekoker, selv om jeg tviler på portene leverer nok strøm til det :!: 5054981[/snapback] Beste på lenge!
pmarius Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Du kan jo bruke denne, gratis og fin: http://www.karenware.com/powertools/ptcount2.asp
Bytex Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) -svar gitt allerede- Karens Timer funka perfekt til det ville ha også. Et program som sier fra når Pizza'n er ferdigstekt. Så slipper jeg å nistirre på klokka bak meg hele tida Endret 25. oktober 2005 av Bitex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå