Gå til innhold

Er dette et akeptabelt tilbud fra dell?


yokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser den, men når man kjøper et produkt vil man jo gjerne at ting fungerer. Men greit, hvis det er slike regler, så har jeg blitt pissa på.

Det er nesten en lettelse, for da er det ikke noe mer å snakke om.

 

men takk

5072354[/snapback]

 

Nei, du har ikke blitt pissa på. Det er en grunn til at reglene er "strenge", hadde de ikke vært det skal jeg love deg folk hadde misbrukt muligheten til å bytte inn hardware i hytt og pine. Og nei, man kan selvsagt ikke gjøre _ett_ unntak, da må man gjøre enda et, og

plutselig er det ingen vits å ha regler mer. Nå er det jo ikke slik at de nekter å gjøre noe heller, tvert i mot kan de gi deg en helt ny lik pc.

 

Du sier det at produktet ikke fungerer, men jeg mener at du nevnte i din første post at en tekniker hadde vært hos deg 4 ganger, og byttet alt som er av hardware. Tilsier ikke dette at feilen ikke ligger i hardware, men hos brukeren? Er jo tusenvis av andre som har nøyaktig lik pc som deg og ikke har noe problemer? Bare en tanke...

 

Ingen som ba deg ta deg fri fra jobb/skole og bruke masse tid på dette heller. En hvilken som helst datakyndig burde kunne fastslått problemet etter 10 minutter med pc'en din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...