Gå til innhold

Lurt av Alienvare. MonsterPC ?


Anbefalte innlegg

Er noen grunner til at jeg ikke vil ha en slik PC. :p

  •  
  • Folk tror at det er kult med AW, noe som er misforstått.
     
  • Det er for CS-unger som har null peiling på PC.
     
  • Med pengene i hånden og valget mellom en AW og selvbygg hadde jeg såklart valgt selvbygg. Bedre og penere PC.
     

Mine personlige meninger i hvertfall.

 

EDIT: Ja dette er altså sånn jeg ser på AW. Folk må gjerne tro at dette er PC-enes svar på Ferrari og de må gjerne kjøpe en om det er drømmen, men som sagt; ikke noe for meg.

5051063[/snapback]

 

 

koster skjorta? leste du ikke" en Alienware T-skjorte størrelse OMG HUGE!," han fikk jo med en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare få legge til at jeg synes de fleste lian li kabinettene ser kjedelige ut og til en viss grad stygg..

Så om AW kabinettet ikke er så pent, så er det ihvertfall ikke kjedelig..

Problemet med AW er at man ikke får legge i hva man selv vil, man får det dem mener er bra, som kanskje ikke alltid er best, bra, men som sagt, ikke best..

 

Det er egentlig ikke jantelov som slår inn her... Dere burde slutte å lese bøker om hersketeknikker og heller se hva folk sier...

Ingen her bryr seg at fyren har brukt 40k på en pc, er nok mange her som bruker mye mer enn det.. Problemet er vel egentlig at skrytefaktoren til AW er høyere enn dens reelle ytelse..

 

For en som aldri har sett inn i en pc så er nok AW det feteste du får, og for den vanlige mannen i gata så vil kanskje janteloven gjelde, men her på forumet vil jeg heller si de fleste ønsker å hjelpe fyren til å innse at kanskje det ikke var det mest gjennomtenkte kjøpet..

 

 

my 2 cents.... :roll:

Lenke til kommentar

tror egentlig det er ganske mange her inne som er misunnelige på fyren. jeg solgte en alienware laptop ifjor (area51-7700) det var tusenvis av folk som var inne å så på produktet jeg hadde lagt ut, fikk haugevis med henvendelser ifra forumbrukere samt at det t.o.m ble laget en egen tråd her inne om salget. Fikk tilslutt solgt maskinen for 24tusen kr, kjøpte den i usa for 16k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...