Gårby Skrevet 23. oktober 2005 Skrevet 23. oktober 2005 Har en image-fil (et spill) som jeg får gjort leselig ved hjelp av daemon tools. Men hvordan kan jeg få gjort den om til en leselig fil slik at jeg ikke behøver å bruke daemon tools? Jeg skulle gjerne fått den over på en cd, slik at jeg kan kjøre spillet rett fra cd´en...
Gårby Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Takker! Bruker knappen der d står "brenn image på plate". Men på plata kommer bare den samme uleselige fila som jeg har på pc´en...d er en mdf-fil..rart! Har tidligere brent en image-fil og da gikk d greit....da var d en film d var snakk om.... Kan d være siden jeg brenner over på en cd-plate, og ikke en dvd-plate?
Tordenflesk Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Takker!Bruker knappen der d står "brenn image på plate". Men på plata kommer bare den samme uleselige fila som jeg har på pc´en...d er en mdf-fil..rart! Har tidligere brent en image-fil og da gikk d greit....da var d en film d var snakk om.... Kan d være siden jeg brenner over på en cd-plate, og ikke en dvd-plate? 5052711[/snapback] Du skal ikke brenne selve fila på plata. Du skal bruke file->open i nero og åpne fila derfra.
Gårby Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Skrevet 24. oktober 2005 Æ e helt grønn på d her. "Nero start smart" eller "Burning cd rom"? Når æ åpne et av programman så finner jeg jo fram den image-fila, og da er det jo den som blir brent. Skjønner du kan det her..bare jeg som ikke skjønner helt..
Torbjørn T. Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Burning Room: Ikkje lag noko nytt "prosjekt", eller kva ein skal kalle det. So vel du Recorder --> Burn Image...
Wipeout Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Stiller meg litt skeptisk til denne tråden, da dette mest sannsynlig kommer under pkt.8 i reglene her inne. Og fy på lanken til Dere som hjelper til!
qdos Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Stiller meg litt skeptisk til denne tråden, da dette mest sannsynlig kommer under pkt.8 i reglene her inne. Og fy på lanken til Dere som hjelper til! 5054560[/snapback] Ja, huff og fysj!
qdos Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Punkt 8 i den komplette versjonen, ikke den forkortede...
Wipeout Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Så han har da laget en imagefil av et spill han eier, men han vet ikke hvordan han brenner ut denne fila. Sist gang noen hadde et slikt spørsmål her på forumet, ble iallefall tråden stengt. Men for all del, hvis han ikke klarer å brenne ut imagefila, kan han jo bare bruke original cd`en til spillet. Jeg regner med at han har denne, da han åpenbart ¨må ha laget en backup av spillet. Beklager så mye hvis noen føler seg utsatt til her, og beklager så mye at jeg tok feil mht. til pkt.8 Ha en videre fin kveld, alle sammen
qdos Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Du tok ikke feil mht nr. 8, se min forrige post. Hvis noe er feil, må det i så fall være at tråden er startet i Codecs.
Alastor Skrevet 24. oktober 2005 Skrevet 24. oktober 2005 Tråden er rimelig grovt feilpostet og burde vært postet i programvare. Da den i tillegg er ganske tvilsom i forhold til hvor dette imaget kommer fra, samt at nok tips har kommet fram i tråden, stenger jeg denne for feilpost. Trådstarter bes gjøre seg kjent med de ulike delene av forumet for å hindre at slik feilposting skjer igjen.
Anbefalte innlegg