Gå til innhold

Eye of shadow priser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett flere til salgs de siste ukene (Draenor EU), med priser varierende fra 300 min. bid - 400 buyout til 900 min. bid, 1200 buyout :dontgetit:

Skrevet

har ikke sjekket på min server. aldri had bruk for å sjekke. guilde mitt laget 10 staffer før drop raten ble buffet, og vi har fortsatt flere i banken.

Skrevet
På Ravencrest (Alliance), så kjøpte en i guildet mitt en EoS for 250g i dag. Det sier litt. :)

5050296[/snapback]

Samme på Hordesida:) Også var det noen en i guildet som soglte for over 550g på Gadgetzan AH til noen på sida deres:P

Stabilisert seg rundt 350g virker det som.

Skrevet

jeg og en annen fant en samme dag som patchen kom ut, og solgte den for 1700.. bare at han skulle selge og gi meg 50%, som aldrig kom..

hva skal man gjøre med slikt? har prøvd GM, men det hjelper ikke :(

Skrevet (endret)

"jeg og en annen fant en samme dag som patchen kom ut, og solgte den for 1700.. bare at han skulle selge og gi meg 50%, som aldrig kom.."

Hahah. GM hjelper deg i hvertfall IKKE :p Dust ;>

Endret av p0zz
Skrevet
jeg og en annen fant en samme dag som patchen kom ut, og solgte den for 1700..  bare at han skulle selge og gi meg 50%, som aldrig kom..

hva skal man gjøre med slikt?  har prøvd GM, men det hjelper ikke :(

5057481[/snapback]

Si til alle at han lurte deg, og han vil angre på at han ninjaet deg. Dårlig rykte sprer seg fort, og er SVÆRT kjipt for de det gjelder.

Skrevet (endret)

Så Eye of Shadow for 120g ( en som solgte i /2 Ironforge), men har også sett til 300-400, virker veldig som om dem kommer til å stoppe der, med mindre mange hardcore grinder dem og blir tvunget til å selge billigere fordi så mange selger...

Deathwing er server'n...

Endret av Amon Amarth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...