Gå til innhold

Filmer de snakker norsk i eller nevner Norge


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kom ganske tilfeldig over en setning hvor Norge nevnes i CSI: NY - S03E20. Finner ikke noe video av det, men hovedpersonen (Mac) sier at en kvinne i Norge overlevde etter å ha ligget på på bunnen av en innsjø i en time, når de prøver å finne ut hvordan offeret dems plutselig kom til live.

 

Ja, det husker jeg fra da jeg så den episoden for lenge siden. Har lurt på hvilken sesong/episode det var. Takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vet ikke om dette er nevnt, men i en episode av X-Files drar de to agentene til en norsk havneby ( jeg husker ikke hvilken). De får leid båtskyss ut i stormfullt hav av to "nordmenn" som snakker noe som minner om norsk, man kan ihvertfall forstå noen ord.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kom på at når jeg så på "The A-Team" (den nye) for lenge siden, var de på, det jeg mener er Rygge flyplass, og på skjorta til vakten på flyplassen i filmen står det "Politi".

 

Ja, det er leeeenge siden (2 år) Vel. kommer jo an på hvor gammel du er (opplevd tid) :-)

Litt rart det der med A-team. Kom de ikke med båt eller noe til Rygge?

Lenke til kommentar

Jeg kom på at når jeg så på "The A-Team" (den nye) for lenge siden, var de på, det jeg mener er Rygge flyplass, og på skjorta til vakten på flyplassen i filmen står det "Politi".

 

Ja, det er leeeenge siden (2 år) Vel. kommer jo an på hvor gammel du er (opplevd tid) :-)

Litt rart det der med A-team. Kom de ikke med båt eller noe til Rygge?

 

Husker i hvertfall at de først landet i en eller annen fjord i Norge, før de så dro fra Rygge.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er nevnt, men i en episode av X-Files drar de to agentene til en norsk havneby ( jeg husker ikke hvilken). De får leid båtskyss ut i stormfullt hav av to "nordmenn" som snakker noe som minner om norsk, man kan ihvertfall forstå noen ord.

Jepp, "Død Kalm" som den så fint heter :p Google Translate FTW! :w00t:
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...