Gå til innhold

Civilization IV Review @ IGN - 9.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er stor fan at Civ2, så dette ser jeg fram til. Det må nesten nevnes at IGN er notoriske når det gjelder å overdrive med karakterene sine, men spillet kan selvsagt være brilliant likevel.

Lurer bare på hvor jeg skal kjøpe det hvis jeg skal ha det raskest mulig.

Skrevet

Sid Meier er ein av veldig få personar eg reknar meg sjølv å vere ein "fan" av, og Civilization-serien har eg fulgt sidan eg snubla over originalen til Amiga 500 ein gong for veldig lenge sidan. Turbasert strategi er DEN EINASTE gode måten å spele gjennom tusenvis av år med historie på. Må vel ta omtalane på IGN med ei lita klype salt, men det ser definitivt lovande ut. Eg har vore litt nærvøs med tanke på at dei kan ha forandra for mykje, og mista litt av sjarmen, men håpar på det beste...:)

Kay

Skrevet

Har ikke tid til singleplayer, men hvis mp faktisk er såpass forbedret som man sier, så kan dette bli veldig interessant! Artig at de ihvertfall lagde mp fra dag én denne gangen, ikke som en expansion.

Skrevet

Hmm... tror civ IV kommer til å gå utover eksamenskarakterene mine til jul :roll: Hehe... blir nok endel timer foran pcen!

Skrevet

Har Elkjøp sluppet spillet i dag?

Må bare ha det! Og hvis de slipper det i dag så er det jo helt ypperlig! Da blir helgen bestående av Civ4, fotball, civ4 og fotball (og øl!!)!! :D

Skrevet
Har Elkjøp sluppet spillet i dag?

Må bare ha det! Og hvis de slipper det i dag så er det jo helt ypperlig! Da blir helgen bestående av Civ4, fotball, civ4 og fotball (og øl!!)!! :D

5070344[/snapback]

Mener du å si at de faktisk har sluppet det i dag, eller er det bare rykter? Jeg trodde ikke det var før 4 nov? :dontgetit:

Skrevet

Det står i "lørdagsavisa" (fra 22.okt.) deres at de slipper det 28. oktober! Har også lest at Spaceworld slipper det i dag. Det ble sluppet tirsdag 25. i USA.

Skrevet

Det ble shippa den 25te i USA. Dukka derfor ikke opp i de fleste butikkene foer i gaar (27de). Ringte rundt som en tulling for aa finne det :-) Men spillet er lekkert og definitivt verdt en titt for de som ikke er allergisk mot tur-baserte spill.

-

Per Christian

Skrevet (endret)

Nei, fant det i butikk i USA. Sorry, kunne kanskje ha nevnt at jeg befinner meg paa et annet kontinent. Sitter paa oestkysten av USA :-)

Ifoelge civfanatics.com er det ogsaa sluppet i Tyskland.

Spillet ser ellers fantastisk ut. Paa en Dell 2405 i 1920x1200 er det lekkert aa se paa selv om noen ikoner og tekst blir litt smaa.

-

Per Christian

Endret av Flippo
Skrevet
Hmph!  :cry:  Var innom Elkjøp på Storo (Oslo) for en time siden, og de sa at det var 'utsatt en uke', men kunne ikke si noe mer nøyaktig.

5071267[/snapback]

Civilization IV blir å finne i norske butikker 4. november :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...