Gå til innhold

Tvangstanker - har du noen?


fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånne folk som *, er ofte smartere og vet hva livet betyr for dem...

*Bobbelsjekke før de drar av gårde

*Rydde jevnlig......

*Løser oppgaver som finnes løsninger for, ikke bare svaret men hele utregningen.

 

Men sånne slakke faen som ikke gidder å gjøre noe, og bare sjekke fasiten til matte oppgavene....kan ingenting og heller ikke veridien av livet....

Lenke til kommentar
-Er jeg ute så går jeg ikke på kumlokk, striper, sprekker og lignende. Jeg kan bestemme meg for å drite i det og tråkke på kumlokket som er noen meter foran, men ender alltid med at jeg tråkker til siden eller tar et kortere steg rett før slik at jeg går over på neste.

 

Hm, jeg går alltid på stripene.. :innocent:

5042513[/snapback]

 

Syke menneske.....

 

Det med ikke å tråkke på striper er nok den mest alvorlige tvangstanken jeg har...

Lenke til kommentar
Til tider har jeg problemer når jeg dusjer. Jeg MÅ åpne øynene for å se utenfor dusjkabinettet. Jævlig irriterende når man har såpe i øynene. Heldigvis er det bare tidvis dette problemet dukker opp. Det er en ting jeg har jobbet meg ut av.

5044949[/snapback]

Noen som har sett psycho en gang for mye ?

Lenke til kommentar
Til tider har jeg problemer når jeg dusjer. Jeg MÅ åpne øynene for å se utenfor dusjkabinettet. Jævlig irriterende når man har såpe i øynene. Heldigvis er det bare tidvis dette problemet dukker opp. Det er en ting jeg har jobbet meg ut av.

5044949[/snapback]

 

 

klør på nesen om jeg ikke kan bruke hendene.. UANSETT.

5047733[/snapback]

 

Jupp.. :hrm:

Lenke til kommentar
Til tider har jeg problemer når jeg dusjer. Jeg MÅ åpne øynene for å se utenfor dusjkabinettet. Jævlig irriterende når man har såpe i øynene. Heldigvis er det bare tidvis dette problemet dukker opp. Det er en ting jeg har jobbet meg ut av.

5044949[/snapback]

Noen som har sett psycho en gang for mye ?

5047765[/snapback]

 

Nope. Jeg har en fantastisk evne til å dra sammen skrekkfilmer til en stor skrekkfilm i hodet mitt. The ring og Exorsisten besøker meg ofte utenfor dusjen.

 

Har sluttet helt å se slike filmer. Synes ikke de er ekkel der og da, og får aldri mareritt.

Lenke til kommentar

Må børste av viskelærrester på bordet...eller smuler. Klarer ikke ha armene liggende oppi sånt no.

 

Hender det er sånn at om jeg klør på en side, må jeg klø på andre sida, men da kjeder jeg meg så mye at jeg faktisk tenker på det. Om jeg driver med noe, bryr jeg meg ikke. Og har skjerpa meg MYE siden...uhm...fra før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...