Gå til innhold

Hvilket lag liker dere best å spille?


  

124 stemmer

  1. 1. Hvilket lag liker dere best å spille?

    • Amerikanske (USMC)
      63
    • Arabere (MEC)
      31
    • Kinesiske (CHINA)
      13
    • Speler ingen rolle
      17


Anbefalte innlegg

Hvilket lag liker dere best å spille? Det amerikanske, pakistanske eller kinesiske?

Eg liker godt å spille kineserne, synes de har kulest utseende på våpen og fetest hardware. Pakistanerne har en fordel i at de har god kampmoral, men eg har aldri funnet ut kordan eg skal bruke deres sniperrifle korrekt. Amerikanerne er som alltid kulest og et godt all-round lag. Hvem liker dere best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme kva lag man er på, så lenge alle prater engelsk!

Høyrer jo etter kva han fyren seier, det får du ikkje med deg med arabisk f.eks.

Du setter englesk tale i menyen ein plass. 

Pass på så du ikkje skyter teammates når du har på engelsk tale! Fort gjort!

5038932[/snapback]

Takk! Det viste jeg faktisk ikke.

 

Jeg har ikke noe favorittlag. Spiller som regel det jeg blir satt på :)

Lenke til kommentar
Liker ikke m16, så derfor prøver jeg å spille mest som China og Mec. Men det er en fordel å være amerikaner når du blir advart når det kommer artillery i nærheten. Da forstår du ihverfall språket... :roll:

5039094[/snapback]

 

 

Les min post oppi her.

Nå får man jo unlocka våpen også ganske kjapt da så... Egentlig samme kva lag man er på synes eg.

Lenke til kommentar

Liker best å være USMC. vet ikke helt hvorfor. Kina synes jeg har best våpen, men det er noe med dem jeg ikke liker... :hmm:

 

EDIT:

Siden Psilocybe slettet det forrige innlegget mitt prøver jeg igjen.

Liker ikke riflene til USA (Dog fikser g36c noe på dette), MEC og china har det mye bedre med AKene sine, spesielt 101 er utrolig deilig.

Ellers er det omtrent et fett hva jeg spiller, joiner det laget med færrest spillere.

 

Har akkurat samme oppfatning som deg. Riflene til MEC og Kina her kraftigere og mer presise, synes jeg. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Spiller mest sniper, så eg liker China / MEC best. Dette er fordi unlock rifla har meir eller mindre dei same eingenskapane som M21, som er standard rifla til USMC. Spiller eg som MEC eller China får eg ei halv automatisk rifle i tillegg. Dette fører til at ein lett kan skyte fiendar på langt hald med unlock våpenet samtidig som ein kan bruke standard våpenet på medium til nært hold. Og av dei to halv automatiske riflene likar eg best China-rifla, fordi eg ktreff best med den på nert hold.

Lenke til kommentar

Aldri likt Amerikanere siden Bush ble president. De tror de er så overlegne. Litt teit at USA går til krig mot China og MEC. Kineserne er jo rund 1,3 milliarder mennesker, Muslimene er rundt 0,8 til 1 milliard og. Så hvordan USA klarer å slå 2 Milliarder mennesker, hvorav rundt 2/5 er kampdyktige menn. Mens USA med rundt 300(?) millioner hvorav bare 1/10 er kampdyktige fordi de meste er feite eller rett og slett for dumme.

 

Så derfor spiller jeg alltid de som ikke er USMC.

 

Når jeg er innpå noe, hvorfor er ikke kvinner med i spillet?

Lenke til kommentar

Skal vi snakke om rasisme, kan man med en gang si at MEC ikke nødvendigvis trenger å være pakistanere :) (Hvis ikke det står noe sted at de er det noe sted? :p )

 

Ontopic: Jeg elsker å spille som MEC, jeg klarer meg bare ikke uten AKene deres. USA og Kinas våpen kan ta seg en bolle (Ja, jeg er fullt klar over at Kina også har AK47. Men den liker jeg ikke)

 

Dessuten føler jeg at MEC har bedre kjøretøy enn de andre lagene. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...