Gå til innhold

Noen som skal på Stratovarius/ Hammerfall konsert?


sunmaster88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobber kveldsskift neste uke ellers hadde jeg vært på plass. Har kjøpt billett til Helloween på Rockefeller istedet. 1.desember blir en stor dag i powermetal'ens tegn! De promoterer den nye skiva, Keeper of the Seven Keys - The legacy, som liksom skal være en oppfølger til de klassisk KOTSK-platene fra 80-tallet. Spennende å se om de innfrir :)

 

Av og til er det godt å være 27..*hirr hirr*

Husker det sto en haug furtne gothfjortis-jenter i fullt kostyme på fortauet på andre sida av gata når jeg sto i kø til Nightwish. De hadde billetter, men slapp visst ikke inn.

Fjortiser som drakk seg stup fulle gjorde at Rockefeller så det nødvendig å sette aldersgrense, ellers måtte de stoppet ølservering i baren, og DET hadde ikke blitt populært. Metal+øl = sant!

Det hjalp ikke å be alle om ID, ungene ba eldre kompiser kjøpe øl til seg i baren og sto utafor og spøy. Ikke særlig fett for arrangørene.

Så de har seg selv å takke. Jeg for min del foretrekker å være klin edru på konserter så jeg ikke glemmer halvparten eller står og sjangler og vil spy.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg for min del foretrekker å være klin edru på konserter så jeg ikke glemmer halvparten eller står og sjangler og vil spy.

5034149[/snapback]

Var en kar som spydde to meter fra oss på Dream Theater. Midt i folkemengden. Ikke spesielt herlig, selv om det var temmelig komisk.

 

 

Og sånn forresten, nei, jeg skal ikke Hammerfall-konsert. :fun:

Lenke til kommentar

Hmm var sikkert derfor det lukta så jævlig spy i halve salen da..alle sto og så etter spy på gulvet..jeg så ikkeno, men det lukta helt horribelt i varmen der.

 

Husker noen tullinger i Iron Maiden-køen som var drita fulle og sang fotballsanger og ropte og skrålte...så sa plutselig han ene "eg tror eg må spy" akkurat når de var kommet innenfor døra. Sånt er bare idiotisk. Være så drita at man ikke husker konserten engang. Jeg klarer helt fint å være bra publikummer uten å være kanon.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg for min del foretrekker å være klin edru på konserter så jeg ikke glemmer halvparten eller står og sjangler og vil spy.

5034149[/snapback]

unger på konsert med øl er alltid like gøy. Når jeg var på Maiden i spektrum var det ei kjerring som spydde ned på de plassene forran seg. (sitteplasser) jeg satt 2/3 meter unna. det lufta digg.. :hrm: heldigvis for Jenta og de forann satt de ikke der akkurat da. det skjedde før konserten begynte... Heia!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...