Gå til innhold

Vi fasekjøler Chipset til -50c!


Anbefalte innlegg

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok

5036928[/snapback]

 

Hva er galt med emnetittelen "Fasekjølt Chipset"? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

5036928[/snapback]

 

 

LOL :D Dette er bare syk latterlig :(

 

hehe la til -50c nå er det ok da?

Endret av Overklokk
Lenke til kommentar
Bare for å klarne litt opp så har tråden et dårlig emnefelt fordi trådstarter bevisst unngår 3-ords-regelen(lagt til en smiley for at emnet skal bli 3 ord).

 

Dette medfører normalt umiddelbar stenging, men siden tråden er så aktiv som den er gir jeg trådstarter en sjanse til å rette opp først :).

5037131[/snapback]

 

Bevist ungår reglen?

 

Nei på langt nær slik sannheten er gitt. Jeg mente bare at Fasekjølt Chipset var en god tittel på dette :)

Lenke til kommentar

Heisann Overklokk/KEB. Glimrende arbeid som alltid, og det med fase på chipsett kan nok fiske frem de siste mhz som kortet er godt for. Skikkelig på BRA, du syke, syke mann :D Håper vi kan se noen skikkelige kalde mhz som drar noen rekorder igjen snart.. (hørte jeg ny WR i 01, 03 og 05?)

 

 

 

Og til Alastor: Overklokk er vel en av de veteranene som har hengt lengst på denne sida her, han var vel faktisk med å bygge opp overklokking.no. Også kommer du og skal gi han smekk på pungen fordi han ikke husker 3-ords regelen i emnet en gang på ett så kult prosjekt som han faktisk bruker tid på å vise oss andre?? Skjerpings lille paragrafrytter.

 

Driter i om jeg får en advarsel av dette. Noen burde få lov til å si fra til moderatorer og. Ikke bare perfeksjon i de rekkene der veit jeg.

Lenke til kommentar
Hva sjer om dere senker hele maskinen ned i olje som ikke leder strøm og heler flytende nitrogen oppi?

Går det til h***** da, eller blir det kaldt?

5036900[/snapback]

 

Kondensatorne og sikkert andre komponenter vil slutte å virke når man kommer langt nok ned, ca. -50C på vanlige kansje? Så dette er nok ingen god ide, noen har jo problemer med at kondensatorene bliir for kallde ved bruk av cascader...

 

Hva er den beste måten å fjerne en kompressor fra et fungerende kjøleskap overklokk? skal prøve å bygge meg en waterchiller i julefeerien :) så nå har jeg begynt å samle deler... HAr to zanussi 110w kompressorer, det er vel 1/6hp? vil en sånn en kunne kjøle 300w heatload? jeg har en annen en fra danfoss også som jeg tror er litt kraftigere, men har ikke sjekket opp enda... Men hvordan fjerne disse fra kjøleskap? og hva gjør man med gassen som lekker ut? jeg driter selvsagt i regler for hvordan dette gjøres så lenge ikke jeg eller kompressoren kommer til skade...

 

Lykke til overklokk..

Lenke til kommentar

Og til Alastor: Overklokk er vel en av de veteranene som har hengt lengst på denne sida her, han var vel faktisk med å bygge opp overklokking.no. Også kommer du og skal gi han smekk på pungen fordi han ikke husker 3-ords regelen i emnet en gang på ett så kult prosjekt som han faktisk bruker tid på å vise oss andre?? Skjerpings lille paragrafrytter.

 

Driter i om jeg får en advarsel av dette. Noen burde få lov til å si fra til moderatorer og. Ikke bare perfeksjon i de rekkene der veit jeg.

5038038[/snapback]

 

 

Hm, føler meg kanskje litt truffet akkurat nå. Men nå tror jeg emnefeltet vil bli godkjent av Alastor også......

Lenke til kommentar
OT:

hører rykter om live overklokking på shgopen lanparty :D

 

er blitt tilbudt invite jeg å, (du vet hvem jeg mener, han som må være anonym)

 

Tror jeg kommer å tar meg en titt :dribble:

 

Blir casemod showof :D

 

Tar dere med alle fasekjkølerne?

5039181[/snapback]

 

Jepp vi skal kjøre litt live show på det lan partyet :)

 

Shg er nemlig på vei inn med litt heftig spons til meg :) Kommer en ny worklog iløpet av kvelden ang dette . Der jeg bygger en cascade med 3 kompressorer og 2 evaper. Den skal brukes på 2 stk X1800XT kort om ikke alt for lenge !!

Lenke til kommentar

Har virkelig tro på at WR i 3dmark 01/03/05 kan bli norsk når du får til den x 1800 cascaden overklokk, du har greid det før med mindre erfaring og kunnskaper en du har nå. Du har til og med et lite team denne gangen.

 

Men hva vet vi om overklokkingsegenskapene til crossfire hovedkort enda? Og kommer NF4 til å få sttøtte for x-fire eller vill ati vær eneste leverandør av x-fire?

 

Glede seg* :D:thumbup:

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...