Gå til innhold

Hva vill skje med Google Earth ?

VikinGz

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan det hende at google Earth karnskje blir borte?

Leste noe om det på digi.no

Er vist mange land som sier at dette programmet hjelper terorister.....

Å det programmet som var så genialt :dontgetit:

Endret av VikinGz
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hmmm, hvorfor dukker dette først opp når det er google som gjør dette?

http://worldwind.arc.nasa.gov/

å zome inn på kart kunne jeg gjøre for ca 5 år siden uansett...

Dessuten, hvis de først har en PC... med bilde og web-søk så finner du stort set meste av kart og beskrivelser uansett om google earth blir lagt ned.

Endret av tuxerator
Skrevet (endret)

Ser ikkje kva som er så farleg eg.

Terroristar kan kapre og styrte 2 fly i USA, smugle bomber på undergrunnen i London, men å kunne finne kart og informasjon om stader rundt i verda, nei det må du bruke Google Earth til.

Som nevnt har NASA hatt liknande tilbod lenge, men grunnen til at det kom opp først når Google lanserte sin versjon er vel at Google er hakket meir kjent og eg vil tru at det er fleire som kjenner til GE enn WW.

Endret av zeph
Skrevet
Som nevnt har NASA hatt liknande tilbod lenge, men grunnen til at det kom opp først når Google lanserte sin versjon er vel at Google er hakket meir kjent og eg vil tru at det er fleire som kjenner til GE enn WW.

5025973[/snapback]

Sant nok at google er mer utbrett, men en terrorist som er ute etter dette vet sikkert om nase sin side uansett, og med web-søk og bilde-søk finner dem det meste de trenger. Syntes det heller virker som om noen er ute etter og ødelegge fom google...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...