Gå til innhold

TG 06 Billetter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, det gjør jeg også det. har forberedt meg i lang tid allerede jeg. lagd en handleliste over hva jeg SKAL ha før TG. det er tradisjon med TG!

 

Jeg hadde mitt første TG i fjor med noen venner. Det er det feteste data-partyet som finns. Egentlig skulle jeg ønske det var større og med mer mennesker. Men plassen rekker nok ikke til. Vikingskipet er vel det største man kommer til. :(

 

Men thumbs up for TG. Anbefaller alle og enhver til å komme... bare en til, ketchup krig er barnslig folkens!! :)

Lenke til kommentar
hadde jo vært tøft hvis det hadde blitt på varemessa på lillestrøm i år da... der er det iallefall nok plass skulle en tro :)

5022834[/snapback]

Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm :)

Lenke til kommentar

"Eg var på TG

-Åja, det som er i vikingskipet?"

 

hehe. ja, nettopp ;)

 

lillestrøm passer meg helt utmerket. bor ikke så lang unna Lillestrøm så det så. Hamar er ikke all verden det heller. 2 timer liksom, kjører jeg fort kommer jeg enda tidligere... :D

 

"Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm"

 

^^^Er du 100% sikker på at de har fått ny kontrakt??

Lenke til kommentar
"Eg var på TG

-Åja, det som er i vikingskipet?"

 

hehe. ja, nettopp ;)

 

lillestrøm passer meg helt utmerket. bor ikke så lang unna Lillestrøm så det så. Hamar er ikke all verden det heller. 2 timer liksom, kjører jeg fort kommer jeg enda tidligere... :D

 

"Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm"

 

^^^Er du 100% sikker på at de har fått ny kontrakt??

5024439[/snapback]

 

de skrev kontrakt i 2004, den gjelder for 2004, 2005, 2006, så dette er siste året de må ha det i vikingskipet, men jeg har snakket med folka i crew, de sier at det kommer til å være i vikingskipet 2007 også, de har sett på noen andre haller før de skrev kontrakt, men den som er best var vist vikingskipet, blir problemer med dusjer og toaletter i andre haller, alternativet er da at det blir portable dusjer og toaletter, noe som blir enda mer grisete og møkkete under TG enn de som er i vikingskipet, takhøyden i vikingskipet er også en stor fordel :)

 

cypherbase: blir vel litt mer enn det var i fjord, tradisjonen har vært at det har økt noe hvert år...

Lenke til kommentar

hmmm... ja da håper jeg ikke den har økt til såååå veldig mye mer, for jeg er litt i beita for penger. skal ha nytt utstyr til TG starter, så der går en hel del penger, og siden jeg må ut med egenandel til bilen i den nærmeste tid pga repparasjoner, så er sparerisen tom da :( sparekontoen er uakltuell, da det er en SPAREKONTO :D hehe

 

men, krysser fingrene mine for at det koster det samme eller kan leve med + 100 kr da :S og håper jeg får plass på GB rekka da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...