Gå til innhold

TG 06 Billetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet dere om det er sikkert at det blir no TG i år da? ettersom jeg har hørt, gikk kontrakten ut i år. Og JEG vet ikke om den er fornyet. noen av dere som vet det??

Skrevet

ja, det gjør jeg også det. har forberedt meg i lang tid allerede jeg. lagd en handleliste over hva jeg SKAL ha før TG. det er tradisjon med TG!

Jeg hadde mitt første TG i fjor med noen venner. Det er det feteste data-partyet som finns. Egentlig skulle jeg ønske det var større og med mer mennesker. Men plassen rekker nok ikke til. Vikingskipet er vel det største man kommer til. :(

Men thumbs up for TG. Anbefaller alle og enhver til å komme... bare en til, ketchup krig er barnslig folkens!! :)

Skrevet
hadde jo vært tøft hvis det hadde blitt på varemessa på lillestrøm i år da... der er det iallefall nok plass skulle en tro :)

5022834[/snapback]

Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm :)

Skrevet

"Eg var på TG

-Åja, det som er i vikingskipet?"

hehe. ja, nettopp ;)

lillestrøm passer meg helt utmerket. bor ikke så lang unna Lillestrøm så det så. Hamar er ikke all verden det heller. 2 timer liksom, kjører jeg fort kommer jeg enda tidligere... :D

"Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm"

^^^Er du 100% sikker på at de har fått ny kontrakt??

Skrevet

Jeg mener det var snakk om etter TG04 at de hadde tegna kontrakt på 3 år med vikingskipet. Skal ikke si noe med 100% sikkerhet men er det jeg husker.

Skrevet

vet dere hvor mye billettene kommer til å koste i år?? er det 650 som i fjor eller hva? kjenner noen her noen som kjenner noen som kjenner noen i TG crew som vet noe om det? :)

Skrevet
"Eg var på TG

-Åja, det som er i vikingskipet?"

hehe. ja, nettopp ;)

lillestrøm passer meg helt utmerket. bor ikke så lang unna Lillestrøm så det så. Hamar er ikke all verden det heller. 2 timer liksom, kjører jeg fort kommer jeg enda tidligere... :D

"Har hørt fra en venn som har familie høyt oppe i kandu at de har kontrakt med vikingeskipet de to neste årene og etter dette blir det kanskje lillestrøm"

^^^Er du 100% sikker på at de har fått ny kontrakt??

5024439[/snapback]

de skrev kontrakt i 2004, den gjelder for 2004, 2005, 2006, så dette er siste året de må ha det i vikingskipet, men jeg har snakket med folka i crew, de sier at det kommer til å være i vikingskipet 2007 også, de har sett på noen andre haller før de skrev kontrakt, men den som er best var vist vikingskipet, blir problemer med dusjer og toaletter i andre haller, alternativet er da at det blir portable dusjer og toaletter, noe som blir enda mer grisete og møkkete under TG enn de som er i vikingskipet, takhøyden i vikingskipet er også en stor fordel :)

cypherbase: blir vel litt mer enn det var i fjord, tradisjonen har vært at det har økt noe hvert år...

Skrevet

hmmm... ja da håper jeg ikke den har økt til såååå veldig mye mer, for jeg er litt i beita for penger. skal ha nytt utstyr til TG starter, så der går en hel del penger, og siden jeg må ut med egenandel til bilen i den nærmeste tid pga repparasjoner, så er sparerisen tom da :( sparekontoen er uakltuell, da det er en SPAREKONTO :D hehe

men, krysser fingrene mine for at det koster det samme eller kan leve med + 100 kr da :S og håper jeg får plass på GB rekka da :)

Skrevet

Billettene vil bli lagt ut for salg rundt desember, de kommer til å koste omtrent det samme som i fjor og ja; det blir TG 2006. :)

Forøvrig så er http://forum.gathering.org/ er kjekt sted å diskutere TG om man ønsker å få noen fornuftige svar direkte fra crew istedet for spekulasjoner og fjas fra tilfeldige forummedlemmer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...