hauard Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg driver nå og jobber med HTML, og fant ut at jeg kan lage min egen "HTML-editor" selv, med litt hjelp fra dere. Det jeg nå mangler, er å få notepad til å lagre det jeg holder på med i et gitt intervall, e.g. hvert sekund. Er dette mulig å få til? Jeg bruker Notepad2.
endrebjo Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Kan du utdype "lage min egen "HTML-editor""? Mener du at du skriver et helt nytt program i Notepad2 som du senere skal kompliere, eller at du modifiserer kildekoden til Notepad2 slik at du får den slik du vil?
hauard Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 Nei nei nei. Altså. Jeg har lagt inn en HTML-meta, som oppdaterer siden hvert sekund. Jeg trenger nå å få notepat til å gjøre det samme. Slik at jeg slipper å gjøre dette manuelt hele tiden. Jeg har altså halve skjermen med notepad, og andre halve med nettleser. Slik at jeg ser hva som skjer hele tiden. Men, er det mulig å få notepad, eller annen enkel teksteditor til å auto-save?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå