royale Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Det ser jævlig digg ut å jobbe som GM Bare sjekk her # Blizzard will provide accomodations for one month to make it easier for you to move to Paris and get settled in.# Blizzard will also provide you with the services of a specialized relocation agency that will help you with all the administrative tasks of moving, such as finding an appartment, opening a bank account, getting a phone line, and much more. # You will be granted a 50% discount on tickets for the Parisian public transportation system. # You will be given a 50% discount on restaurant coupons that can be used in almost all French restaurants and sandwich shops. # Blizzard employees also receive many secondary benefits: discounts on membership fees for fitness centers, large discounts on PC and video games, private health insurance, and much, much more. # The offices of Blizzard Europe were designed with the comfort of our employees in mind. Our large rest area features a kitchen, soda and snack machines with two free drinks per employee per day, and of course video game consoles with a frequent rotation of the latest games. # A large shopping mall is within short walking distance. In this mall are restaurants, supermarkets, pharmacies, electronics stores and many other businesses.
Bytex Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Ja, og det er sikkert KJEMPELETT å få en sånn jobb når det er nesten ingen kriterier. Det betyr at 1 million folk søker, og spesiellt hardcore-spillerne som har 10 lvl 60-characters. Good luck, sier jeg bare.
royale Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 Jepp, er enig med deg. Blizzard nevner sikkert bare godbitene, masse arbeid sikkert.
aspyr Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 HAHAHAHAHAHAHA, det er det beste bildet jeg har sett. Men ja, er nok ikke lett å få en slik jobb, har nok sine bakdeler også vil jeg tro.
Ildflue Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Ja, og det er sikkert KJEMPELETT å få en sånn jobb når det er nesten ingen kriterier. Det betyr at 1 million folk søker, og spesiellt hardcore-spillerne som har 10 lvl 60-characters. Good luck, sier jeg bare. 5010116[/snapback] De er heller desperate for å få flere GM's en i guilden min søkte, fikk jobben og takka nei siden det ikke passa og flytte til Frankrike for han atm. Alt du trenger er å ha generell kunnskap om spillet. Være høfflig. Ha god toldmodighet. Og kunne snakke(skrive) flytene engelsk.
royale Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Skrevet 15. oktober 2005 hmm, slutte på skolen nå? flytte til paris? hmmhmmhmmhm *tenke hardt*
Khalifen Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hmmm.... Det er vel positivt om du kunne snakke fransk eller tysk også. Ser digg ut uansett, men alt har sine bakdeler Edit: Kom på det nå. Må være j**lig slitsomt med alle: "OMG teh game dont work!111 fix it FFS!111oneoneeleveninheavenwithgodandjesuseatingbananasandpancakes!1 Endret 15. oktober 2005 av king_of_kong
Sponis Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Du er født i 89, altså ingenting å tenke på. Det er garantert 18 års aldersgrense, de ansetter ikkje unger å få de til å fltte til Paris...
Sigga Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Sitte flerfoldige timer på et lite bøttekott og hjelpe shitkids? JA TAKK!
Bytex Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Er du klar over hvor mange gærninger som ER klare for å slutte livet sitt og flytte til Frankrike allerede? Det er sikkert 10000000 stk som alle sier "I can move to France immediately, I live with my mom anyways, I have 100000 hours experience in WOW too. I want teh job!11"
Sponis Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Sitte flerfoldige timer på et lite bøttekott og hjelpe shitkids? JA TAKK! 5010511[/snapback] Hva med å jobbe på et flott kontor og ha en egen hvilesal der du kan spille gamle blizzard spill, og jobben din er å spille wow og hjelpe folk med wow. Synest det hørest kjempe gøy ut.
Plomma2 Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Og jobben innebærer at du får inn masse klager, ser på dem og mens du ler skriver du "working as intended". Hardt tjente penger.
Ueland Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Er du klar over hvor mange gærninger som ER klare for å slutte livet sitt og flytte til Frankrike allerede? Det er sikkert 10000000 stk som alle sier "I can move to France immediately, I live with my mom anyways, I have 100000 hours experience in WOW too. I want teh job!11" 5010519[/snapback] Og det er like mange som ikke har de rette kunnskapene som skal til for å drive med en slik jobb. Og i kunnskaper legger jeg og elementer som oppførsel, modenhet osv. Litt kjedelig at en slik jobb krever flytting til Frankrike må jeg si.
dnthalhuk Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hadde flytta til Frankrike tvert hvis jeg fikk tilbud
Lacim Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Tror ikke jobb som GM er en dans på roser akkurat. Du kan selv tenke deg hvor mange whineposter du får per dag. Kanskje 1/1000 rapporterte saker er noe man faktisk bør se nærmere inn i. Resten er working as intended.
Coaxmetal Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Rimelig rævva lønn vil jeg tro. Man tjener nok mer på å å jobbe på burgern i norge.
Killerquo Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Rimelig rævva lønn vil jeg tro. Man tjener nok mer på å å jobbe på burgern i norge. 5012659[/snapback] Jammen med de godene du får er det ikke nødvendig med SÅ høy lønn. Masse rabatter, og masse gratis "oppstarts-utgifter".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå