Gå til innhold

F.E.A.R er lekket ut !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får det nok på mandag jeg også :)

Og forhåpentligvis så har de inkludert worldedit (ex dedit) på dvden..

det er det jeg gleder meg mest til med spillet :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurer meg på kva system krava er  :hmm:

5012662[/snapback]

Minimum System Requirement:

-Windows XP, X64 eller 2000 with latest servicepack installed.

-Direct X 9.0c or higher

-Pentium 4, 1.7GHz er equivalent prosessor

-512 MB of RAM or more

-64MB GeForce 4 Ti or Radeon 9000 Video card

-Monitor that can display in 4:3 aspect ratio

-5.0 GB free hard drive space for installation

-Additional hard drive space for a swap file and saved game files.

-DVD-rom drive

-16 bit direct x 9.0 compliant sound card with support for EAX 2.0

-Broadband or LAN connection for multiplayer games.

-Mouse

-Keyboard.

Står ingenting om du trenger PSU eller hovedkort... :roll:

Skrevet
Fant ut idag at F.E.A.R er lekket ut på nette...men skulle ikke de slippes 18 oktober...

men men sikkert noe som syns det er bra :p

5008307[/snapback]

Hadde release i Statene for ca en uke siden. Derfor det har kommet på nett. Europa som har release den 18.

Skrevet

Ja, da var jeg ferdig med spillet. Utrolig bra spill. Elsket effektene mot og på slutten. Det var helt syyyykt bra laget!

Noe som jeg synes var utrolig irriterende var all kuttinga de har foretatt seg! Jeg har sett masse fra både filmer og bilder som ikke er med. Faktisk er det aller færreste som vises på bilder og filmer, faktisk med i spillet. Blant annet scenen hvor du sitter i en bil med en annen fyr, og bilen spinner rundt i fart, den scena er nå borte.

Hadde gledet meg utrolig mye til den scenen, så jeg ble ekstra irritert da jeg nå nettopp fant ut at spillet var over. Får håpe det kommer en expansion eller noe sånn. Gleder meg til den, i såfall! :)

Skrevet (endret)

Jeg brukte litt over åtte timer i følge Xfire-profilen min, men jeg spilte litt lenger uten den, så jeg regner med at det var bortimot ni timer jeg brukte på hele spillet, på enkleste vanskelighetsgrad.

Men jeg vet at det ikke er noen forskjell. "v1.0 Retail" nederst i høyre hjørne på main menu forsikrer meg om det. ;)

EDIT: Jeg har enda ikke fått den forhåndsbestilte kopien min i posten enda, så det er den nedlastede versjonen jeg bruker nå.

Endret av MeTa][iC
Skrevet

lurte på en ting:

hvor lang tid brukte dere på å laste ned fear?

og hvilken torrent brukte dere? eller hvor laste dere den ned?

Skrevet
lurte på en ting:

hvor lang tid brukte dere på å laste ned fear?

og hvilken torrent brukte dere? eller hvor laste dere den ned?

5016267[/snapback]

Kan si deg ein ting, du vil ikkje får svar på det der her inne :nei: Kjøp spillet, er jammen verdt det utifra det eg har lest.

*får sitt på tirsdag*

Skrevet
Jeg brukte litt over åtte timer i følge Xfire-profilen min, men jeg spilte litt lenger uten den, så jeg regner med at det var bortimot ni timer jeg brukte på hele spillet, på enkleste vanskelighetsgrad.

EDIT: Jeg har enda ikke fått den forhåndsbestilte kopien min i posten enda, så det er den nedlastede versjonen jeg bruker nå.

Etter å ha lest noe sånn så klarer jeg ikke forstå hvordan dere (dere som er helt antiwarez) kan kjøpe slike spill som er ren singleplayer. Må være mye å se fram til når du får retailversjonen i posten da forstår jeg. :tease:

Nei, takk gud for at det finnes warez og at jeg har spart 1000000 kroner på de siste 1400 spillene og filmene jeg har spilt/sett..

....... :whistle:

-TwiiK

Skrevet

Rent singleplayer? Største vrøvlet jeg noen gang har hørt. MP'en til FEAR er ikke bare der, den er faktisk også ganske nybringende. Nå får vi endelig masse fete effekter i multplayer! :D

BTW: Marth, denne siden er jævlig bra for nedlasting av spill. Jeg fikk faktisk nesten 1mbit nedlastingshatsighet!

Skrevet

Er overraska at eg er snill gutt for tiden. Eg greier å vente til tirsdag før eg for spillt dette, nyter bedre av kronene investert i spillet også da :thumbup:

Skrevet

Testet spillet litt motvillig nå og må si at hypen rundt dette spillet er trist.

Spillet er jo helt tåpelig og ikke engang en mediocre fps. Man bruker 80% av tiden på å gå rundt i trange ganger, kontorer og varehus i nesten totalt mørke, og dette sammen med slike hyperurealistiske helt svarte skygger gjør jo at du bare såvidt ser det som skjer (noe som i å for seg er bra med tanke på at dette kommer i kategori med doom 3 *grøss*)

Må si at horroraspektet er skremmende og skvettfaktoren er høy til tider, men synes ikke det hører hjemme i en fps av denne typen og det gjør i allefall ikke kreditt for de høye reviewscorene enkelte steder. Og forsøket på å smette dette inn i storyen eller bygge storyen rundt dette må ha kollapset halvveis for fear tangerer også doom 3 her.

Grafikken er bare heltrist og maskinkravene er urteite for en engine som dette. Må myse godt med øynene for å se det sluker maskinvare her, ja, og ikke engang da finner man noe som ser bedre ut enn far cry, doom 3. Og når man tenker på at doom3 enginen takler store områder bedre enn denne så er nok dette en engine man bare må la dø i rennesteinen. Effekter og skuddvekslinger er til tider tøffe, men det er ikke nok til å forsvare dette.

Denne geniale AI'en er så godt som ikkeeksisterende og i de fleste rom man går inn i står fienden helt uvitende med ryggen til og man kan drepe de alle før de rekker å sette igang de små grå. Lengtet til tider etter scriptede fiender som i HL2, dette gir iallefall en fin førstegangs opplevelse.

Våpenlyder, våpenfeel og våpen generelt er helt uinnspirerte og direkte stygge og heslige å bruke. Bare pistolen er verd å ha, men også kulehullene til den omskriver betegnelsen på horestygg. At noen med respekt for seg selv kunne la kulehull som ser ut som inverterte kuruker passere er langt utenfor min rekkevidde.

-TwiiK

Skrevet
Rent singleplayer? Største vrøvlet jeg noen gang har hørt. MP'en til FEAR er ikke bare der, den er faktisk også ganske nybringende. Nå får vi endelig masse fete effekter i multplayer! :D

BTW: Marth, denne siden er jævlig bra for nedlasting av spill. Jeg fikk faktisk nesten 1mbit nedlastingshatsighet!

5016412[/snapback]

den siden der er dritbra :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...