Gå til innhold

F.E.A.R er lekket ut !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Scorer faktiskt bedre enn hl2 hos meg (og jeg _digget_ det spillet, dog ikke like godt som hl1)

Fear: For et spill! :thumbup:

Endret av M@R7!N
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hvordan er det med hakkingen i forhånd med demoen? klarte ikke demoen på fullt.. måtte ta av skyggene (spec i sig) for og kjøre det glatt.. er det noen forbedringer i full versionen enn i demoen?

5019339[/snapback]

Fullversjonen var endel annerledes.

mvh

5019705[/snapback]

hvordan da ? Grafisk, ytelse, gameplay ?

Endret av *Magnus*
Skrevet
Husker SP-demoen og den lille jenta som står rett over stigen når jeg klatret ned;  <Fyll inn mage høytropende bannord her!!> det var oppkvikker ja! Lurer på hvordan hele versjonen er nå som den er ute. Finner det ut iløpet av ca. 20minutter tenker jeg.

mvh

5018014[/snapback]

Ikke fullt så tilstede den lille jenta... Heller ikke Fettel og andres spøkelser er så mye representert som de var i demoen... Du kan spille en stund uten å se noe til de, så bare plutselig dukker de opp... Men du føler litt at de lurker rundt hjørnene... Bra posjonert... :cool:

Vanvittig kult spill... Selv om storyen ikke ligger fullt på høyde med Half Life, så ligger den ikke så utrolig langt unna... (inntrykket jeg har hittil i hvertfall, og jeg har spilt noen timer), men skytescenene er vanvittig mye kulere... :yes:

Grafikken er noe tungrodd... Testen kjører jeg på gjennomsnittlig 37 FPS når alt er på maks... Men jeg overlever... Det visuelle er jo utrolig fabelaktig når du bare får dradd opp litt på detaljnivå...

Har:

AMD Athlon 64 3500+

2GB RAM

Gainward GeForce 7800 GTX

Now som burde være en godt utgangspunkt for knallgrafikk...

Hadde håpet det skjermkortet ++ fikk noe lengre tid før det kom grafikk det får brynt seg på... :hmm:

Menmen....

Skrevet

Spillet ligger vel rundt 30-60 fps med min maskin, men varierer da selvsagt avhengig om jeg er i en heftig gunfight osv.

Spiller forøvrig medalt på maximum(tilogmed soft shadows også, bare måtte, skyggene er liksom alt! ). 1280x960 og 8xaf og ingen aa.

Skrevet

Hei Kjell Andre Mala!

Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den

bør være fremme innen 2

hverdager

Det som er levert er følgende:

--------------------------------------------

1 st 3002239 PC - F.E.A.R. (DVD-ROM) (Fear)

--------------------------------------------

Ja denne mailen hadde eg ignorert, så dvs at eg muligens får den hompenes i kassa i morra, IHVERTFALL på Onsdag :!:

Skrevet (endret)
Husker SP-demoen og den lille jenta som står rett over stigen når jeg klatret ned;  <Fyll inn mage høytropende bannord her!!> det var oppkvikker ja! Lurer på hvordan hele versjonen er nå som den er ute. Finner det ut iløpet av ca. 20minutter tenker jeg.

mvh

5018014[/snapback]

Ikke fullt så tilstede den lille jenta... Heller ikke Fettel og andres spøkelser er så mye representert som de var i demoen... Du kan spille en stund uten å se noe til de, så bare plutselig dukker de opp... Men du føler litt at de lurker rundt hjørnene... Bra posjonert... :cool:

Vanvittig kult spill... Selv om storyen ikke ligger fullt på høyde med Half Life, så ligger den ikke så utrolig langt unna... (inntrykket jeg har hittil i hvertfall, og jeg har spilt noen timer), men skytescenene er vanvittig mye kulere... :yes:

Grafikken er noe tungrodd... Testen kjører jeg på gjennomsnittlig 37 FPS når alt er på maks... Men jeg overlever... Det visuelle er jo utrolig fabelaktig når du bare får dradd opp litt på detaljnivå...

Har:

AMD Athlon 64 3500+

2GB RAM

Gainward GeForce 7800 GTX

Now som burde være en godt utgangspunkt for knallgrafikk...

Hadde håpet det skjermkortet ++ fikk noe lengre tid før det kom grafikk det får brynt seg på... :hmm:

Menmen....

5020485[/snapback]

Men som jeg har forstått skal grafik kortet ditt dra dette spillet glatt med alt på... Tror det er noe bug med pc din altså.. sorry for OT

Endret av BanAnus
Skrevet (endret)
Men som jeg har forstått skal grafik kortet ditt dra dette spillet glatt med alt på... Tror det er noe bug med pc din altså.. sorry for OT

5021679[/snapback]

Først av alt... Ca. alt på denne tråden er OT... Temaet var vel egentlig at FEAR var lekket ut på nett...

Kjører alt på fullt jeg, og har ikke opplevd problemer med det i selve spillet, men da vet jeg egentlig ikke hvor mange FPS det er snakk om her da...

Men når jeg kjører den testen du kan benytte deg av når du stiller inn på video instillingene, så har jeg average 37 FPS.

Det kan være at det er litt tyngre (i og med at en går fortere på testen), at jeg har for mange program i bakgrunnen... Men det er nok ikke skjermkortet det står i nei... Nekter jeg å tro... Er sikkert CPU'en som er flaskehalsen... :roll:

Og nå er spillet runda på nest høyeste vanskelighetsgrad... men jeg skal definitivt teste høyeste også... :thumbup:

Jeg er:

1. Imponert

2. Fornøyd

3. Litt glad jeg er ferdig... fu***** creepy man...

4. Nevnte jeg fornøyd... :cool:

Endret av Griffin
Skrevet

:w00t:

Skriver bare for å provosere jeg. Kan ærlig innrømme at jeg koser meg til tider med spillet selv om det ikke er det beste jeg har spilt.

Det å kaste en granat, gå inn i slow mo og skyte granaten med et skudd fra pistol for så å se 4 -5 fiender gå opp i blodrøyk bringer fram en liten :thumbup: .

Tror jeg nesten er ferdig og kan trygt si at spillet går litt slik : Skyting, minutter med gåing og hopping, skrekk, skyting osv. Synes de burde fått til bedre overganger mellom disse tre ettersom musikken klart forteller deg hva du bør vente deg.

Men lurer litt på det med grafikken. Ser nesten ikke forskjell på medium og maks og det kjører ca. likt på samtlige. Så da lurer jeg på om det er noen virkelige high end ting en 9800pro ikke støtter som F.E.A.R benytter seg av. Har ikke orket å sjekke. :p

Spillet går nesten flytende på uansett setting bare soft shadows er avslått. 150 på minimum, 45 på medium og 40 på maks (average fps med 9800pro)

Dere er ålreite selv om dere ikke har standarder når det gjelder spill. :tease:

(skriver forresten veldig bra reviews av spill ;) )

-TwiiK

Skrevet

Spiller selv med max grafikk i 1024x768, medium tekstur (har bare 128mb)

og medium volume lightning.

til dere med bra kort, anbefaler jeg dere å ikke kjøre med soft shadows og volume lightning på maks kvalitet, mister selv rundt 30fps med det på. har asus 6800nu (åpnet og klokket til 400/800) ser ikke store forskjellen heller ;)

Er sinnsykt creepy og rå action!

+

nice grafikk

realistisk lyd

tøff spillbarhet

god ai

skummelt!

ok story

unarmed combat

-

litt repeterende baner

kanskje litt få våpen

litt tung grafikk

=9/10

årets beste fps/horror (syntes jeg da)

Skrevet

xp 2400

512mb ram

9500pro

800*600, kjører med alt på maks unntatt textures medium, volumetric lights off eller low, husker ikke. shader modell medium.

gjennomsnittelig fps 27. laveste 19. høyeste 58.

Gjest Slettet+9018234
Skrevet

Uten å spoile noe; Men demobrettet er genialt satt opp, fordi dette brettet finnes ikke i F.E.A.R Retail. :D Det er satt sammen av mange forskjellige biter fra den "ferdige" versjonen, evnt. så har de mikset mest mulig uhygge inn i demoen for å få fansen oppspilt. Det fungerte "litt for godt" her - Var godt med litt dagslys etterpå ja!

mvh

Skrevet

Er litt skuffet over cdon.com. Etter å ha hørt så mye lovprising at dem sender spillet tidlig og du får spillet før release datoen.

Men i min tilfelle ble det ikke noe av. Ble sendt på fredag og fortsatt ingenting. Regner med at den kommer idag.

Første gang jeg pre-orderet et spill på nettet og muligens siste gang? Eller skal jeg holde meg til cdon.com eller prøve noen andre som kan levere før release.

Bor i Oslo, ikke på landet :p

Skrevet (endret)

Uten å spoile noe; Men demobrettet er genialt satt opp, fordi dette brettet finnes ikke i F.E.A.R Retail. :D Det er satt sammen av mange forskjellige biter fra den "ferdige" versjonen, evnt. så har de mikset mest mulig uhygge inn i demoen for å få fansen oppspilt. Det fungerte "litt for godt" her - Var godt med litt dagslys etterpå ja!

mvh

5022064[/snapback]

Du skal no for svarte ikkje klage mann, mitt blei ikkje sendt før i går :nei: Får det nok i morra ja :p

Endret av Mala
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...