Gå til innhold

F.E.A.R er lekket ut !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut idag at F.E.A.R er lekket ut på nette...men skulle ikke de slippes 18 oktober...

men men sikkert noe som syns det er bra :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det ble lekket ut på torsdags kvelden :)

Gledet meg ikke så mye til F.E.A.R, bra grafikk og ok gameplay, men Quake 4 er det jeg gleder meg til, har allerede bestilt Special Edition saken :)

Endret av Snabben
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Det er vel egentlig ikke noe å hope høy med, de aller fleste spill havner på nettet før det kommer til butikken. F.E.A.R. vil vel klare seg bra alikevel, masse hype og gode reviews :)

Skrevet

Jeg er en av de "slemme" gutta som har lastet ned spillet (dvs. det er noen minutter igjen til greia er ferdig). Synes ikke jeg kan klandres, fordi jeg har forhåndsbestilt spillet, og har betalt for det allerede. Denne warez-versjonen skal jeg spille til jeg får den originale, og da slettes warez-versjonen, uten at jeg har gitt den bort til noen andre.

Synes da jeg har en "rett" til å gjøre det sånn, uansett hva folk sier. :)

Skrevet
Synes da jeg har en "rett" til å gjøre det sånn, uansett hva folk sier. :)

5010092[/snapback]

Slem gutt ja... :hrm:

Men, det er nok ikke SÅÅÅ alvorlig når du likevel har kjøpt spillet. Det som er alvorligere er vel at du gjerne deler det du har lasta ned med andre....

Menmen... Jeg har kjøpt det, jeg har fått det, jeg har installert det... og i kveld skal jeg skaffe meg mine første små grå... :thumbup:

Skrevet

Har spilt det litt nå. Det var fryktelig ikke-skummelt, må jeg si. Fine effekter, god grafikk, utrolig AI, engasjerende story, totalt uflåelig musikk- og lydkvalitet, osv, men det var noe som manglet synes jeg.

Kanskje er en av hovedgrunnene til at jeg ikke blir så skremt (i tillegg til at jeg generelt sett ikke blir så skremt av "skumle" filmer og spill) er vel fordi at samme faen hvilke instillinger jeg spiller på, så er det som om at spillet "stopper opp". har stilt instillingene helt opp og helt ned, og det det samme resultatet uansett. Ingen FPS-problemer, men rett før omtrent hver event som skjer i spillet, så kommer det et eller to relativt små, men relativt irriterende hakk.

Det må være en bug med spillet. Jeg vil tro at jeg har en god nok PC for dette spillet. Har et X800GT (trimmet) og en AMD 64 3200 prosessor. 1024MB RAM er også tilstrekkelig, selv om at det ikke er all verden lenger.

Får håpe det kommer en patch som fikser dette etter hvert.

BTW: Hovedopplevelsen synes jeg nå var det utrolig fåtallige, men utrolig gode ekstramateriellet som var med på Developer's Edition. Så en machinima-komedie, og den er helt faktastisk god. De som har sett Red vs. Blue (machinima laget i Halo) vet hva jeg snakker om. Utrolig bra. :!:

Dessuten var også Making-of filmen veldig bra, og den inneholder ingen spoilere, så det er ikke farlig å se den FØR man begynner å spille.

Faktisk OPPFORDRER jeg folk til å se Making-of filmen FØR man begynner å installere og spille spillet. Da gleder man seg desto mer til til å få starta. Funka nå i allefall sånn for meg. Gleder meg til å få dette spillet i posten, sånn at jeg kan spille på nett.

Men nå må jeg tilbake til spillet igjen, jeg! Morna! :love:

Skrevet

Dere som har fått spillet fra gamezone , hvor i landet er dere fra , jeg har også bestilt fra dem , men ikke fått noenting enda.

Fikk dere t skjorte og slik ?

Eller var det bare 5 tilfeldige som skulle få det ved forhåndbestilling ?

Skrevet (endret)

Tror det skulle trekkes 10 stykker som fikk... Jeg fikk bare spillet, men er fornøyd med det... Jeg bor rett utenfor Trondheim...og bestilte fra gamezone ca. 3 uker siden...

Måtte bare avslutte spillinga, sånn at jeg har litt igjen...

For dere som ikke har begynt ennå... Anbefaler en av de to høyeste vanskelighetsgradene... Jeg spiller på vanskelighetsgrad high og da sitter jeg med følelsen at til å begynne med så er moderate og easy for juks å regne... :hmm:

Endret av Griffin
Skrevet

Er som regel alltid sånn med vanskelighetsgraden på nyere skytespill....

Småunger må jo ikke begynne sutre pga vanskelighetsgraden... :p

(18-års aldersgrense på spillet.............)

Først half-life2 og nå FEAR.....jaja...

Skrevet

Har spilt det en del nå, og det er SYKT!

Nå begynner det å bli SKIKKELIG engasjerende. Jeg skvatt faktisk èn gang nå også, da en dau fyr fløy ut fra et vindu i en korridor jeg gikk i.

Den følselsen jeg fikk da var... tja, nesten orgasmisk. :love:

Det er sjelden jeg skvetter, men denne gangen gjorde jeg det, og jeg likte det. Jeg elsket det! Litt senere møtte jeg på [LITEN SPOILER] noen snålinger med stealth-drakter som var "gjennomsiktig", og de hoppa opp og ned fra taket, kom bak meg, ga meg en punch, og stakk. De leka på en måte gjemsel. Utrolig morsomt! [/LITEN SPOILER]

Det eneste som irriterer meg litt er at det følses så old-style på det med måten å gjøre det skummelt på. Man er omtrent ALDRi sammen med andre folk, slik som i andre skumle spill som DOOM3 og AvP. Litt trist. Hadde vært fett med et skikkelig baskeslag mellom meg og mine, og alle de slemme bandittene.

Men så langt er dette et prikkfritt spill, og jeg digger det, hvert eneste sekund av det. Måtte faktisk fortelle kjæresten min at hun måtte vente litt, fordi jeg skulle spille biiiittelitt. DA begynner spillet å bli litt vel viktig. Won't happen again. :)

Uansett, prøv spillet, alle sammen! Det er syyyykt! Ikke så sinnsykt skummelt. Vel, det er jo skummelt, med en god og skummel atmosfære, men det er liksom ikke SÅ forferdelig skummelt da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...