Gå til innhold

Warrior vs. Rogue! Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja vet det kansje har vært 10 - 20 poster lik denne før, men siden jeg ikke fant noen av de tar jeg meg bryet og lage en!

Har nå bestemt meg får og lage en rogue eller en warrioren, men sliter litt med og velge! Hva er egentlig best i endgame? Det er jo en del Rogues fra før av, men det frister jo litt og kunne snike seg rundt uten og bli sett da!

Men warriors, som tåler NOe inn i granskauen mye, og skader mye også.

Men hva vile du valgt vis du kunne velge mellom en lvl 60 warrior eller en lvl 60 rogue?

Mhv

Kjetil!

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Skrevet (endret)
jeg ville valgt warrior fordi:

a) tanking

b) høy skade OG hp/armour

c) awsome looks

d) lett å finne grupper.

5007331[/snapback]

a) tanking er driit kjedelig, i lengden

b) så bra dmg har de ikke, kommer ann på spec/gear. ikke veldig woho dmg hvis du har tanking gear+ tanking specc

c) alle kan se bra ut

d) tja lettere en rogue, men du får ikke grupper vips forde

dette er fra en warriors pov

Endret av medlem-19530
Skrevet

a) ikke like kjedelig som healing

b) De kan godt outdamage mange klasser.

c) ikke om man synes at bare panzra metallsaker er kult.

d) ikke langt unna.

Skrevet
jeg ville valgt warrior fordi:

a) tanking

b) høy skade OG hp/armour

c) awsome looks

d) lett å finne grupper.

5007331[/snapback]

a) tanking er driit kjedelig, i lengden

b) så bra dmg har de ikke, kommer ann på spec/gear. ikke veldig woho dmg hvis du har tanking gear+ tanking specc

c) alle kan se bra ut

d) tja lettere en rogue, men du får ikke grupper vips forde

dette er fra en warriors pov

5007607[/snapback]

nå har vel jeg spilt mest rogue da :D . Det har "kanskje" noe å si ;)

Skrevet

Rogue er morsomt det. Desverre umulig å finne gruppe, om det er viktig for deg. Spiller du på PvP-server, så er det vel ikke spesielt nødvendig å finne seg en gruppe støtt og stadig. Man har rewards fra de forskjellige battelgroundene + honor-rewards.

Når jeg levelet opp min andre lvl 60-dude, så orket jeg ikke å ta alle instancene om igjen. Tviler på at du gidder også =)

Skrevet

Er vel mest smak og behag. Som rogue finner du deg gruppe til slutt også, selv om det kanskje tar litt lengre tid samenlignet med warrior. (Men husk at du kan gjøre deg selv mer ettertraktet på lvl 60 som rogue ved å skaffe deg ubrs key (som er lett i stealth runs), og skille opp lock picking slik at du kan åpne startholme, dire maul og scholomance).

Personlig synes jeg stealth er utrolig nyttig og morsomt, føler meg sårbar hele tiden når jeg spiller en hvilken som helst annen klasse :)

Skrevet

Jeg hadde i grunnen aldri problemer med å finne grupper til instancer (rogue) da jeg tok dem. Men det har kanskje litt med at jeg levlet fra 1-60 sammen med en mage, en druid, en priest og en warlock. Vi tok alle instancene sammen. Når man kommer rundt 60 er det egentlig ikke så vanskelig å finne grupper, jeg laget mine egene grupper, så det var ikke noe stress.

Og som Pug sa, så hjelper UBRS key og 300 LP ganske bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...