Gå til innhold

Er dette nok vifter ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, hvem bryr seg om litt bråk når det er -20C i prossesorn?? lol  :tease:

5005782[/snapback]

flytende nitrogen.. *kremt* -195 grader.. ikke no problem! :tease:

 

med luft kjøling er det begrensa hvor kjølig det kan bli men under rom temp skulle gå! tror jeg.. ps..

men seriøst.. orker du å sitte å høre på en delta vifte så for all del kjøp! men vil du sitte uten hørsel vern så vurder noe annet!

Lenke til kommentar
SÅNN kunne jeg trengt! hos meg er det så varmt at jeg må klokke NED prossesoren... flaut  :blush:

noen som vet noen pris på den der eller?? :dribble:

5004314[/snapback]

 

Å klokke ned prosessoren er ingen poeng, da den vil være like varm

5006229[/snapback]

 

jo da... har en amd athlon xp 2800+ som ikke kan kjøre mer enn ett par timer om gangen. Når jeg klokker ned så den fungerer som en 2200 går det uten problem...

ikke spør meg hvorfor....

Lenke til kommentar
SÅNN kunne jeg trengt! hos meg er det så varmt at jeg må klokke NED prossesoren... flaut  :blush:

noen som vet noen pris på den der eller?? :dribble:

5004314[/snapback]

 

Å klokke ned prosessoren er ingen poeng, da den vil være like varm

5006229[/snapback]

 

jo da... har en amd athlon xp 2800+ som ikke kan kjøre mer enn ett par timer om gangen. Når jeg klokker ned så den fungerer som en 2200 går det uten problem...

ikke spør meg hvorfor....

5013071[/snapback]

 

 

 

Du bør seriøst skifte CPU vifte og kjøleribbe, evt. montere flere kabinett vifter.

Eller montere vannkjøling.

Eller kjøp et gass-kjølt kabinett (-60 grader inni kabinettet, koster 6000 da...)

Lenke til kommentar
SÅNN kunne jeg trengt! hos meg er det så varmt at jeg må klokke NED prossesoren... flaut  :blush:

noen som vet noen pris på den der eller?? :dribble:

5004314[/snapback]

 

Å klokke ned prosessoren er ingen poeng, da den vil være like varm

5006229[/snapback]

 

jo da... har en amd athlon xp 2800+ som ikke kan kjøre mer enn ett par timer om gangen. Når jeg klokker ned så den fungerer som en 2200 går det uten problem...

ikke spør meg hvorfor....

5013071[/snapback]

 

 

 

Du bør seriøst skifte CPU vifte og kjøleribbe, evt. montere flere kabinett vifter.

Eller montere vannkjøling.

Eller kjøp et gass-kjølt kabinett (-60 grader inni kabinettet, koster 6000 da...)

5013276[/snapback]

 

hehe :blush: problemet ligger vel i at jeg ikke nesten ikke har noen kjøleribbe. :blush: har du noen tips til en god som ikke tar stor plass?

Lenke til kommentar

Har AMD XP3000+ og bruker denne vifta.

 

Den kjøler noenlunde bra, men best av alt er den støysvak. Kjøleribba jeg bruker er en kobber kjøleribbe levert sammen med Cooler Master Jet7.

 

Å finne en kjøleribbe som er liten, er en ganske eksotisk forespørsel. Dra til din nærmste dataforhandler og spør, men spør etter kobber ribbe. Dem er nest best. (Det beste er nok sølv...)

Lenke til kommentar
SÅNN kunne jeg trengt! hos meg er det så varmt at jeg må klokke NED prossesoren... flaut  :blush:

noen som vet noen pris på den der eller?? :dribble:

5004314[/snapback]

 

Å klokke ned prosessoren er ingen poeng, da den vil være like varm

5006229[/snapback]

 

jo da... har en amd athlon xp 2800+ som ikke kan kjøre mer enn ett par timer om gangen. Når jeg klokker ned så den fungerer som en 2200 går det uten problem...

ikke spør meg hvorfor....

5013071[/snapback]

 

 

kjøp bedre vifte da vel? kjøp noe lignende denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306456&cks=SER jeg har denne selv, funker godt den.

Lenke til kommentar
SÅNN kunne jeg trengt! hos meg er det så varmt at jeg må klokke NED prossesoren... flaut  :blush:

noen som vet noen pris på den der eller?? :dribble:

5004314[/snapback]

 

Å klokke ned prosessoren er ingen poeng, da den vil være like varm

5006229[/snapback]

 

jo da... har en amd athlon xp 2800+ som ikke kan kjøre mer enn ett par timer om gangen. Når jeg klokker ned så den fungerer som en 2200 går det uten problem...

ikke spør meg hvorfor....

5013071[/snapback]

 

 

kjøp bedre vifte da vel? kjøp noe lignende denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306456&cks=SER jeg har denne selv, funker godt den.

5033343[/snapback]

 

har vurdert det, men føler meg ikke alt for sikker når gjelder å fikle med prossesor-området.... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...