Macao Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Her om dagen gikk ambisiøse The Movies gold, så nå er det nok ikke lenge til det er klart på markedet. Personlig er jeg spent, og de først anmelderne er også positive til preview-ene, så dette kan bli skikkelig bra! Spillet går ut på at du kan lede ditt eget filmstudio, der du, selvfølgelig, lager filmer, med de skuespillerne du vil i den sjangeren du vil. Ifølge ryktene kan skal det til og med lanseres en egen filmfestival for filmer lagt i The Movies. Eneste bakdel er at det ikke kommer før i november.
ErlendRU Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Gleder meg litt til å få prøvd det egentlig.. Blir spennende å se! Litt feilposta eller?
Macao Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Gleder meg litt til å få prøvd det egentlig.. Blir spennende å se! Litt feilposta eller? 5001152[/snapback] Ooops! Ser visst sånn ut. Lett å gå seg vill når man surfer omkring mellom harde og myke debatter...
Jankee Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Flyttes fra overklokking til programvare (antar dette er eit program det er snakk om, tips meg om dette er feil antagelse) Sidan det var eit spel det var snakk om så flytter eg til diskusjon rundt spill og tilbehør PC Endret 15. oktober 2005 av Jankee
rikkmund Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Flyttes fra overklokking til programvare (antar dette er eit program det er snakk om, tips meg om dette er feil antagelse) 5002673[/snapback] Er ett spill, så bør nok flyttes nok en gang.
Cursio Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Tøft! Vil det ligne på 3d movie maker? Er det noen som husker det? Et spill der du lager filmer med skuespillere og scener bare ved hjelp av musen? Jeg elsket det spillet! Det er fremdeles et svært aktivt 3d movie maker forum den dag i dag! Det er bra med tanke på at spillet er fra 1998! Hvis ingen husker, her er et bilde til å hjelpe på hukommelsen!
Bluebeans Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Et lite spørsmål. Vil man kunne rendere til .avi eller et annet format eller vil man kun se filmen gjennom spillet?
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 er 3d-movie maker abandonware idag? Aldri testet spillet. mvh
Dj_Arnleif Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Husker eg spilte en demo av 3d movie maker en gang i tida.
MindTooth Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Tror The Movies kan bli veldig bra. Gleder meg!
Frijazz Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Men er 3D Movie Maker Abondonware? 5018513[/snapback] Du kan prøve å søke her.
Bone Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 (endret) The Movies har jeg gledet meg til lenge.. Tror det faktisk blir veldig artig, med "2" prosjekter samtidig; Lage film, og styre "figurene" Blir bra! Og skal kjøpes før det prøves, tror jeg.. Endret 17. oktober 2005 av Bone
Cursio Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Men er 3D Movie Maker Abondonware? 5018513[/snapback] Nei, 3D movie maker er ikke abandonware ennå, jeg er glad for at jeg har cden! Det er ikke akkurat det første spillet du finner på warez sider! Men uansett, dette er et knallbra spill, jeg håper at the movies vil bli litt likt dette!
Macao Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Skrevet 18. oktober 2005 For å svare på et spørsmål litt lenger oppe, så ja, man kan rendre filmen og streame det på nett. Iallfall ifølge Lionhead: "What codec is used in the rendering? When your movie is finished – all sounds and texts are in - you'll have to render it to make it a video file. The movie will be rendered with the WMV9-codec, which is the best option for streaming. After rendering you can upload the file to The Movies website for others to watch and rate." Og hva var navnet på det moviemakerforumet? Link?
Annema Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Noen som har testa online Bone? Kanskje Bone? Og, ja, kan bli veldig moro med Movies, hvis det lever opp til forhåpningene. Men skjønner ikke helt hva som ligger i det å streame filmen: Betyr det at man kan legge den ut til nedlasting, eller bare se den på en nettside, eller hva? Er ikke helt inni dataspråket...
Bone Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Noen som har testa online Bone? Kanskje Bone? 5023896[/snapback] Tenker du på Out from Boneville? Av Telltale Games?
ehs5 Skrevet 18. oktober 2005 Skrevet 18. oktober 2005 Tøft! Vil det ligne på 3d movie maker? Er det noen som husker det? Et spill der du lager filmer med skuespillere og scener bare ved hjelp av musen? Jeg elsket det spillet! Det er fremdeles et svært aktivt 3d movie maker forum den dag i dag! Det er bra med tanke på at spillet er fra 1998!Hvis ingen husker, her er et bilde til å hjelpe på hukommelsen! 5012186[/snapback] Ja, det var genialt.
Cursio Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Og hva var navnet på det moviemakerforumet? Link? Linken til 3dmm-forumet er naturligvis www.3dmm.com Mange geniale filmer der som folk har brukt månedsvis på! Ja, det var genialt. Ja, jeg vet! Når det gjelder The Movies, dette spillet kommer nok til å bli bra! Med en nettside til å distribuere filmer og få rating tibake! Jeg kommer nok til å kjøpe meg dette ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå