Gå til innhold

Gal gal spillnerd-------- :)


violator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var akkurat slik da jeg spilte GTA SA...  :roll:

5017384[/snapback]

Har plaga meg noen ganger. Får Mission Failed gang på gang på gang.... JEg får noen ganger lyst til å hive dataen ut vinduet, men da har jeg ikke noe data å spille på.

 

Tar heller fram en tang og moser en legokloss.

 

 

Men kameraten min som bor i risør.... slår i skjermen hvis han dør i wow. Den ene siden høres ganske fast ut, men den siden han har slått på er det dårlig lyd i..... men han er ikke så gal som han galingen på filmen. :)

Lenke til kommentar
Hvis dere fulgte med, så hadde han shorts på seg, sommer og alt, og han sitter der og spiller :nei: .

5034164[/snapback]

 

Ikke alle deler av verden har skikkelig definerte årstider som oss! Hva om det er 20+ grader året rundt der han bor? *Shock!*

 

spiller dag og natt? ja, så? gjør jeg også. Helgene er fine de...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

UUUUUÆÆÆÆÆÆÆ!!

 

Sry, jeg bare tok av litt. :hrm: Jeg skulle skrive Quake med stor Q og bommet da jeg skulle trykke shift+Q. Det ble ctrl+Q som i Opera blir Quit. Alt jeg skrev ble sletta da jeg gikk inn igjen og valgte "Continue from last time...". Jeg holdte på å gi skjermen min en dæng, men det er ingen god ide mot flatskjermer på bærbare dataer.

 

Jeg var akkurat slik da jeg spilte GTA SA...  :roll:

5017384[/snapback]

 

Kjenner meg igjen her. Sitter med et lite sår i hånda som jeg fikk for noen dager siden etter en dårlig runde Quake. (Nitemare er vanskelig å spille på) Etter enda en dårlig runde slo jeg til den andre skjermen min med et DVD-cover. Nå ligger coveret i søpla, mens begge skjermene mine lever fortsatt.

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av :P
Lenke til kommentar
Hvis dere fulgte med, så hadde han shorts på seg, sommer og alt, og han sitter der og spiller :nei: .

5034164[/snapback]

 

Ikke alle deler av verden har skikkelig definerte årstider som oss! Hva om det er 20+ grader året rundt der han bor? *Shock!*

 

spiller dag og natt? ja, så? gjør jeg også. Helgene er fine de...

5048686[/snapback]

 

Spiller dag og natt? Det er annerledes om han sitter og skriker dag og natt.

Lenke til kommentar
Hvis dere fulgte med, så hadde han shorts på seg, sommer og alt, og han sitter der og spiller :nei: .

5034164[/snapback]

 

Ikke alle deler av verden har skikkelig definerte årstider som oss! Hva om det er 20+ grader året rundt der han bor? *Shock!*

 

spiller dag og natt? ja, så? gjør jeg også. Helgene er fine de...

5048686[/snapback]

 

Spiller dag og natt? Det er annerledes om han sitter og skriker dag og natt.

5145672[/snapback]

 

Det er ikke det verste som finnes å spilel dag og natt.... Men når man klikker helt, da er det på tide å gjøre noe...

Mange flotte folk som kan sitte å spille i timesvis uten å bli så forbanna som han der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...