spurspower Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Er det noen andre som har fått meldinger om at man må betale for MSN etter 1.November? I det siste har jeg mottatt e-poster fra flere kontakter om at man må sende en melding videre til 18 personer hvis ikke må man betale for MSN. De henviser også til at dette står på msn.no, men jeg har ennå ikke funnet det. (noen som har en link?) Noen som vet om det er noe i denne mailen, eller er det bare vrøvl alt sammen??
spurspower Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Det var godt! Slipper jeg å sende rundt den samme meldingen å føle meg som en idiot etterpå, sånn som vennene mine sikkert gjør nå!!
Martin A. Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Er allerede en tråd om dette. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=479414&hl=
Ernie Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Et tips flere åpenbart kan ha godt av: Får du en mail som sier at det og det skjer hvis du ikke sender den videre til x personer så er det 99,9% sjanse for at det er ren bull. Et meget godt tips er å søke på google. Er det bull vil du som regel alltid finne det ut i løpet av de 10-20 første treffene hvorav 9-19 av de ganske åpenbart omhandler noe helt annet. Edit: I det heltatt, mailer som går sterkt ut advarer mot noe uten å virkelig legge noen bevis til grunn er 99,9% garantert å være bull. Endret 14. oktober 2005 av Ernie
SvennAndre Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Har hørt at det er msn + de egentlig mener.
Ernie Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Har hørt at det er msn + de egentlig mener. 5004506[/snapback] Tror ikke på det før jeg får se noe litt mer håndfast. Slik mailen er utformet så er det en klassisk mail av typen spam.
Complexity Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Et tips flere åpenbart kan ha godt av:Får du en mail som sier at det og det skjer hvis du ikke sender den videre til x personer så er det 99,9% sjanse for at det er ren bull. Et meget godt tips er å søke på google. Er det bull vil du som regel alltid finne det ut i løpet av de 10-20 første treffene hvorav 9-19 av de ganske åpenbart omhandler noe helt annet. Edit: I det heltatt, mailer som går sterkt ut advarer mot noe uten å virkelig legge noen bevis til grunn er 99,9% garantert å være bull. 5004484[/snapback] Fikk beskjed om at en oppdatering til msn plus! er kommet, og der stod det at det er helt gratis.. så jeg tror ikke det.. er nåkk bare noen som har funnet på det der ja..
xD^^ Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Har hørt at det er msn + de egentlig mener. 5004506[/snapback] Tror nok det i såfall er MSN Messenger Plus? Dessuten, finnes det forskjellige typer av den mailen, har fått to forskjellige hittil. Den ene var på "fjortisspråk", uten komma, punktum osv. Og den andre var mer formell, bare tull alt sammen.
DesertGlow Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Dette er selvsagt bare tull, noe som portalsjefen i MSN har bekreftet. MSN har selvsagt ingen mulighet til å sjekke om en person har videresendt en slik mail - og hvorfor i himmelens navn skulle de ønske å gi de som videresender en mail mulighet til å slippe å betale for en eventuel ny betalingstjeneste?
whom Skrevet 16. oktober 2005 Skrevet 16. oktober 2005 Har også fått meldingen. Nesten rart hvor dumme folk er når ens er på fliden på teksten, useriøsiteten rundt det hele.
Ueland Skrevet 17. oktober 2005 Skrevet 17. oktober 2005 Dette er selvsagt bare tull, noe som portalsjefen i MSN har bekreftet. MSN har selvsagt ingen mulighet til å sjekke om en person har videresendt en slik mail - og hvorfor i himmelens navn skulle de ønske å gi de som videresender en mail mulighet til å slippe å betale for en eventuel ny betalingstjeneste? 5011696[/snapback] Og med det stopper jeg tråden først som sist siden det allerede er en god del tråder om denne spøken.
Anbefalte innlegg