Gå til innhold

Dell support, kommer de?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt om dette er riktig forum men.. Hadde avtale med dell om at de skulle komme å reparere pcen fra 3 og utover. Men varer ikke dell support kun til 5?

 

Er d samme med leveringer? For hvis de ikke leverer etter kl. 5 er det jo forsent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut til at de kommer. Nå har jeg skyndtet meg hjem og holdt meg hjemme å ventet på den forbanna teknikeren som skal komme, også dukker ingen opp.

 

Nå er jeg forbanna.

Skrevet
Ser ikke ut til at de kommer. Nå har jeg skyndtet meg hjem og holdt meg hjemme å ventet på den forbanna teknikeren som skal komme, også dukker ingen opp.

 

Nå er jeg forbanna.

hva slags avtale har du med dem?

Skrevet (endret)

At de skulle komme i dag rundt/utover kl. 3 og fikse pcen min som er ødelagt. De skulle også ringe før de kom.

Endret av banansplitt
Skrevet

så fremt du ikke har en avtale så er det kanskje best om du ringer dem i morgen og etterlyser tekniker. Med on-site så skal tekniker komme den aktuelle dagen, hvis ikke er det avtalebrudd.

Skrevet (endret)

Mannen hos dell sa de skulle sende en som kom for å bytte ut hovedkortet. Men jeg hadde jo en avtale? Han spurte når jeg hadde tid, jeg svarte og fikk beskjed om at ja da kommer det en og han vil ringe rett før han er framme.

 

EDIT: Kan vel legge til at jeg har mottat en mail med no ordrestatus greier. Problemer er vel at jeg ikke får sjekket statusen pga jeg må ha kundenummer og ordrenummer. Ordrenummeret står i mailen mens det gjør ikke kundenummeret.

Endret av banansplitt
Skrevet
For all del, jeg syns du burde klage og kreve kompansering for de ikke kom :)

4996658[/snapback]

 

Ut fra ren nysgjerrighet. Hvilke tap mener du han skal ha kompensasjon for?

Skrevet

Vel, nå er vel den supporten svensk og vi hadde visst misforstått hverandre. Når han spurte når d passet meg sa jeg "I morgen kl tre" noe han hadde hørt som "I overimorgen kl tretten".

 

Kom i dag da, bytta hovedkort og sånn men fiksa ikke problemet :p

Skrevet
For all del, jeg syns du burde klage og kreve kompansering for de ikke kom :)

4996658[/snapback]

 

Ut fra ren nysgjerrighet. Hvilke tap mener du han skal ha kompensasjon for?

5001654[/snapback]

 

kanskje burde skrevet "bedt om" som god kundeserive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...