Gå til innhold

Hjemmelaget kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice http://www.ocshoot.no/ubb/graemlins/thumbsup.gif[/i]

 

Så pent ut, litt rotete kanskje(mangler vannkjøling :smile: Hvor mye veier egentlig den kassa?

 

men som jeg har sagt til noen andre som bare poster bilder av ferdige prosjekter:

 

- Skriv noen linjer med tekst! Gi oss litt info om hvordan du lagde det, hvorfor du valgte de løsningene du gjorde, hvor du har delene fra og hva som var utganspunktet ditt etc etc

 

- bilder av selve bygginga er kult om du slenger med neste gang :smile:

 

- hva er temperaturene dine?

Lenke til kommentar

Et lite tips til et ellers drit bra kabinett:

 

Har du tenkt på hvordan det ville se ut hvis du skaffet deg et speil og satte ned bak på andre siden av glasset? Altså under hovedkortet.. Man ville skape illusjonen av at maskinen bare fortsatte i det uendelige bortover i kabinettet! Tenk litt på det da! hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar

Har ikke veid kassen enda, men den er ganske tung.

Kommer tilbake med vekt senere.

Skal lage en skikkelig side der jeg forklarer alt, har også bilder fra byggeprosessen, tar litt tid å lage til alt det og i denne fine sommervarmen går jeg heller og bader enn å programmere html. Men som sagt det kommer!

Temperaturen i sommervarmen er 29 i kassen og 32 på CPU idle. Med max load kommer den godt over 40 grader.

 

Har også tenkt på det med speil, må bare se om jeg finner noe speil jeg kan bruke først.

 

_________________

Mitt hjemmelagde kabinett

 

Intel P4 2.6Ghz Northwood 533Mhz

Asus P4T-E Motherboard

768 MB PC400 Samsung RDRAM

Asus Geforce 4 Ti 4400

Creative Sonudblaster Audigy Platunu

 

[ Denne Melding var redigert av: Ronnyb på 2002-08-20 14:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...