Gå til innhold

Opera + ITavisen.no = ikke bestevenner :(

Joffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite problem som jeg bare opplever på min egen maskin:

Surfer jeg på ITavisen.no med opera (8.5) og går inn på en artikkel, for så å bruke back knappen/back knappen på musa så får jeg bare en hvit bakgrunn uten tekst. Eneste jeg kan gjøre er å trykke F5 for reload og så får jeg forsiden opp. Går jeg inn på en ny artikkel og "back" når jeg har lest alt, får jeg igjen en ny hvit side. Resultat: Jeg trykker på F5 mange ganger daglig :(

Noen vært borti dette problemet? Eller har noen forslag til løsning?

Det er bare på itavisen.no jeg har problemet. Fra jobb, med opera 8.5, så fungerer alt fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også problemer med itavisen og opera. Når jeg klikker meg frem til forsiden, så er det alltid et bilde som ikke loader (ifølge statusbaren), så når jeg så trykker på en link til en nyhet, så begynner ikke siden å loade før jeg trykker stopp....

Skrevet
Har et lite problem som jeg bare opplever på min egen maskin:

Surfer jeg på ITavisen.no med opera (8.5) og går inn på en artikkel, for så å bruke back knappen/back knappen på musa så får jeg bare en hvit bakgrunn uten tekst. Eneste jeg kan gjøre er å trykke F5 for reload og så får jeg forsiden opp. Går jeg inn på en ny artikkel og "back" når jeg har lest alt, får jeg igjen en ny hvit side. Resultat: Jeg trykker på F5 mange ganger daglig :(

Noen vært borti dette problemet? Eller har noen forslag til løsning?

Det er bare på itavisen.no jeg har problemet. Fra jobb, med opera 8.5, så fungerer alt fint.

Bruker du windows eller linux?

Skrevet

Glemte kanskje å si det.. Windows XP SP2.

Jeg har ikke samme problem som SilentBob. Når jeg skriver inn www.itavisen.no i adressefeltet så lastes hele siden, med alle bilder. Det er når jeg har lest en artikkel og skal tilbake til forsiden at jeg får en blank forside.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også litt problemer med opera og Itavisen;

Har ikke helt samme problem som deg, joffer, men når jeg går tilbake til forsiden, så vises ikke flash reklamer. Forsåvidt veldig greit, egentlig :) Men det blir jo mange store "hull" istedet for flashen, da...

Win XP SP2, Opera 8.5 build 7700

Merkelige greier

Hadde ikke så mye hjelp å komme med, da...

(Kanskje du tør å teste med Opera 9.0 TP1 ?)

Skrevet

Har hørt om folk med Firefox som også har problemer med ITavisen. Dog gikk det ikke på det samme. Så det ser vel ut til at ITavisens sider ikke er rettet mot mye annet enn M$' Explorer

Skrevet

Eg har alltid hatt eit problem med ITavisen, uansett nettlesar. Sida ser ut til å ha meir reklame enn innhald, og reklamen følger bildet overalt. :)

Skrevet

Vel.. om itavisen.no er bra eller ei er egentlig litt på siden av saken.. men noe er jo galt :( Har feilen fortsatt. Ser ut til å fungere fint med Firefox. Men nå er Opera "min" browser, så vil ha den [itavisen.no] til å funke med Opera.

Skrevet
har brukt opera ganske lenge og er fast leser på itavisen og har aldri opplevd noen problemer for min egen del da.

5051435[/snapback]

Opera 8.5?

Anyway, det kan nok være en innstilling hos meg eller.no.. men kan bare ikke finne ut av hva det kan være...

Skrevet (endret)

Mulig denne løsningen vil funke:

fix-itavisen

Det ordnet ihvertfall mitt problem. :)

EDIT: Pluss at det jo fjernet den irriterende reklamen som kommer helt nederst med samme du går inn på itavisen.no, som også er problemet, virker det som.

Endret av kakkle
Skrevet
har brukt opera ganske lenge og er fast leser på itavisen og har aldri opplevd noen problemer for min egen del da.

5051435[/snapback]

Opera 8.5?

Anyway, det kan nok være en innstilling hos meg eller.no.. men kan bare ikke finne ut av hva det kan være...

5051672[/snapback]

bruker 8.5 nå ja. ingen problemer.

Skrevet
(Kanskje du tør å teste med Opera 9.0 TP1 ?)

Skulle kanskje ha linket til Windows versjonen siden jeg bruker Windows i dette tilfellet...

Mulig denne løsningen vil funke:

fix-itavisen

Det ordnet ihvertfall mitt problem. :)

Kan se ut til at det funket.. Laster ned noen flere JS med det samme.. fant noen fine noen :) Bra side :D:thumbup:

Skrevet

Hehe... Ja det va windows, ja... Sån går det når man copy paster litt kjapt.

Så greit at JS funket, da. :) HAr ikke sett noe mer på den siden, da. (Fant ved søk på itavisen og opera på google ;))

Skrevet (endret)

Jeg merker ingen problemer ved å teste det som er nevnt her. Jeg benytter Opera 9 TP1 (build 8031) på Win XP Pro SP2. Mulig det er et kjent problem som har ovennevnte symptomer? :(

Skulle kanskje ha linket til Windows versjonen siden jeg bruker Windows i dette tilfellet...

http://snapshot.opera.com/windows/w90p1.html

Endret av AndyG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...