mysjkin Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg bygget meg en maskin rundt et brukt Abit AT7-MAX2 kort. Jeg skulle gjerne ha lagt ut USB (og evt FireWire) kontakter på fronten av kabinettet. Jeg ser i bruksanvisningen at det fantes en gang noe som het ABIT Media XP som var til å koble til kontakter på hovedkortet og montere i en diskplass. Noen som vet om / hvor denne kan skaffes, evt er interne USBheadere standard, så det finnes andre løsninger? Hvor kan i så fall noe slikt skaffes? M. (Vet ikke helt om dette er et hovedkort- eller kabinettspørsmål, men tok sjansen på å legge det her)
Dragavon Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Eg kjøpte en sånn fra Komplett for ett par år siden. Tilfeldigvis til samme hovedkort
Knutgrus Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Om jeg forstår deg riktig: Om du ønsker USB i front, og kabinettet ikke har det fra før, kan du kjøpe sånn som du setter i en 3.5" eller 5.25" holder (eksempel). Disse har kabler som går på hovedkortet, og er standard: (Som de du kan koble på bak:)
mysjkin Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Disse har kabler som går på hovedkortet, og er standard takker! M. Endret 12. oktober 2005 av mysjkin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå