Gå til innhold

Hvorfor bruke Winamp istedetfor wmp?

nahojdat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er bedre.

Raskere

Mindre mem use

Bedre og penere lyd med EQlizer med Winamp enn med WMP

Mere skins å få for de som bryr seg om det(foretrekker selv god gammeldags classic skin)

Og et software ikke fra Microsoft :)

Skrevet
Bedre og penere lyd med EQlizer med Winamp enn med WMP

Hvor har du det fra? Uten Equalizer, så spilles musikken av slik som den var MENT fra artisten sin side... Men det bryr du deg kanskje ikke om? Kanskje du hører på dunk* musikk med kjæresten din?

Skrevet

Nope.

Det jeg mener er viktig med lyd at i midtre frekvenser ca 600-3000hz så skal dB litt under det normale for å få gjenklang. Mellomtoner med midtre frekvens standard 0dB verdi blir feil etter mitt øre.

Og med WMP så blir lyden så innmari buldrebass i forhold til Winampen synes jeg.

Skrevet
utseende i seg selv er omtrent grunn nok til og bruke winamp. søkefunsjonen du får når du trykker alt-j er jo også et stoort pluss. last ned og prøv en uke!

Trenger bare å trykke "J" =)

Winamp er best.. Digger søkefunksjonen

Skrevet
utseende i seg selv er omtrent grunn nok til og bruke winamp. søkefunsjonen du får når du trykker alt-j er jo også et stoort pluss. last ned og prøv en uke!

Trenger bare å trykke "J" =)

Winamp er best.. Digger søkefunksjonen

tenkte på når jeg ikke har winamp hvinduet åpent jeg da! alt gr-j var det da ;)

Skrevet
Og glemte å ta med J tasten, den er bare et must.

WMP bruker jeg til filmer men ikke WMP 7-8-9-10 mens 6.4 classic med litt plusstilegg.

Da er det bedre å bruke VLC Media Player ;)

Skrevet
Da er det bedre å bruke VLC Media Player ;)

Njæ... Greit nok at VLC har egne codec for det meste, men det er bare så synd at resten av spilleren er noe møkk. Det gjør det ikke bedre at VLC sjelden klarer å spille av en fil 100% feilfritt. Media Player Classic 6.4.8.4 bruker nå jeg(Følger med QT/RM-alternative)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...