Din_Laban Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Skal hjelpe hjelpe et par venner å bygge maskiner som dels skal brukes til spilling og dels vanlig arbeid. Jeg ser på 750-900 kr som realistisk da det er relativt slanke lommebøker vi snakker om. Hovedkortene jeg ser på SKAL være sokkel 939, PCI-e og bl.a. være stabile ved klokking (tenker bl.a. på PCI bus der jeg har hatt blandete erfaringer med f.eks. Gigabyte). Erfaringer med kortene tas godt i mot. Endret 10. oktober 2005 av bjornh
CannibalCorpse Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har nettop bygd en PC for en bekjent med et Abit KN8, ser ut til å fungere topp det. Skal selv bygge ny pc om ikke lenge og da blir det høyst sannsynlig Abit KN8-Ultra. Har alltid hatt Abit hovedkort i mine byggepcer og ingen av de har feilet. Vil absolutt anbefale den produsenten! Synes du får knall hovedkort for en rimelig penge, uten for mye dill.
Morten K Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Epox 9NPA+ Ultra har gjort det glimrende i test.Som du ser vant det testen mot blant annet Abit og DFI. Det koster 849 kr hos Komplett. Endret 10. oktober 2005 av Morten K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå