lucky666 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Skal bytte hovedkort og er veldig usikker på hva jeg skal velge.Det må være et stabilt kort med god overklokkingsevne (både i pose og sekk ) Har sett på MSI og Asus.DFI korta er vel gode gode overklokkere,men blir litt skremt av å lese DFI tråden her på forumet. Har fra før: 3700+ San Diego 2x512 OCZ rev.2 pc 3200 Antec truepower 480W Sapphire x850xtpe Håper noen kan komme med noen innspill her.Skal forresten sette meg ned å bestille imorgen
efikkan Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg er meget fornøyd med ASUS A8N SLI-Deluxe, så jeg tror at Premium er enda bedre. Endret 9. oktober 2005 av efikkan
Boralis Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Kan trygt annbefale Premium, et av de beste og mest stabile kortene jeg har prøvd, og jeg har prøvd en del :-)
lucky666 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ja,går nok for det Asus kortet.Det jeg har lest om det er stort sett positivt. Har bare hatt MSI kort før,og det er litt "tungt" å skifte merke,i og med at jeg aldri har hatt noen problemer med MSI. Edit:Var inne på Asus sitt forum å leste litt nå,og det ser ut til å være en del misnøye med forskjellige bioser og at de ikke fikk satt volt på vcore høyere enn 1.55v. Endret 9. oktober 2005 av lucky666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå