Gå til innhold

Kan eg brenne fleire filmar på ei 4.7GB DVD-plate?


Zeph

Anbefalte innlegg

Har investert i ein DVD-brennar og ein spindel med Vertabin 4.7GB-plater som eg tenkte å bruke til backup og brenning av filmar.

 

Om eg har 2 filmar der kvar film er delt i 2 på 700MB kvar så har eg 4 stk 700-MB filer. Kan eg brenne desse ut på ei plate eller blir det ikkje samme forhold når eg brenner dei ut?

 

Om det går kan eg faktisk få 3 filmar på ei plate, men funkar det? Er det i så tilfelle mulig å lage ein meny på DVDen der du kan velge film? Den må kunne bli spelt av på ein standalone DVD-spelar.

 

Om ein film er i XviD-format og ein i DivX, kan dei brennast i lag? Må du ha ein spelar som støtter XviD og DivX for å spele av ein film som er i det formatet på PCen eller kan du endre det når du brenner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, flott, ein ting til eg lurte litt på.

 

Eg kan legge underteksttekst på ein film ved å legge den direkte på filmfila eller ved å legge den på når filmen blir avspelt, men er det mogleg å brenne ein DVD og lage ein meny der du kan velge om du vil ha undertekst på eller ei? Eventuelt kan du ha fleire undertekstar (engelsk, norsk) og kunne velge der og?

Lenke til kommentar
ihvertfall nero har mulighet til å lage dvd-menyer, og da kan du lage en meny for å velge hvilken film du vil se på.

 

 

med andre ord er det ingen begrensning i antallet filmer på en dvd.

4977788[/snapback]

 

Bumper denne litt eg for eg trur det vart litt feil.

 

Eg trudde at ein film på 1.3GB som avi-fil hadde samme størrelse på ein DVD-film, men det viser seg jo at den blir på 4.7GB og bruker heile plata når den blir brent til å spelast på standalone DVD-spelar.

 

Kan nokon bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...