Gå til innhold

bra gaming server pc til under 3500 for cs:source!


Anbefalte innlegg

Hei

eg har tenkt å sitte opp en gaming server pc for cs source!!

 

eg har funnet noen deler som eg lurer på om vil duge til cs source ! passer delene sammen? er alle delene eg trenger der! sån att når eg har skrudd alt sammen er de bare å plugge i kontakten å styre i vei med software??

Her er de eg har funnet::

 

AMD Athlon64 3200+ CPU s939 BW(Venice) bulk

 

Maxtor 80GB 7200 8MB S-ATA S-ATA 150

 

ASRock 939Dual-SATA2 ULi M1695 4DDR-DIMM 3PCI 2PCIe AGP SATA Raid Audio LAN Socket939 ATX

 

Corsair Value Select 2x512Mb (tot. 1024Mb/1Gb) Dual DDR PC3200 400MHz 184pin CL2.5

 

raidmax scorpio 868 gaming case - tower - atx - grønn ( atx12v )

 

Thermaltake TR2 M6 CPU-Kjøler Socket, 745/939/940, 3400+ (21db), | A4006D

 

 

Noen som kan sette sammmen noeen andre deler som er bedre billigere osv?? er ramene ok? cpu å ram må vere bra resten ekke så viktig! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der sa du noe ja!! stømforsyning!! de mangler eg !!

 

kan noen finne en strømforsyning som passer till dette kabinette da?? som har nokk watt!! eller finne et nytt kabinett med strømforsyning!! billig

 

kunn strømforsyning max kr 350!!

kabinett med stømforsynig max 450 kr! finn en av delene!

 

gidder noen =) ? :blush:

Lenke til kommentar
Der sa du noe ja!! stømforsyning!! de mangler eg !!

 

kan noen finne en strømforsyning som passer till dette kabinette da?? som har nokk watt!! eller finne et nytt kabinett med strømforsyning!! billig

 

kunn strømforsyning max kr 350!!

kabinett med stømforsynig max 450 kr! finn en av delene!

 

gidder noen =) ? :blush:

Gidder du ikke selv eller? Er 2 timer mellom posten hvor du spør etter strømforsyning til 350kr, og hvor du bumper den.

 

Er egentlig ikke irritert på det men helst denne frasen: "kunn strømforsyning max kr 350!!

kabinett med stømforsynig max 450 kr! finn en av delene!"

 

Med mangen !! tegn og spesielt den siste "finn en av delene!"

 

I en post der du spør etter om personer kan hjelpe deg med å finne utstyr til din CS:S server så mener jeg at du ikke bør være så "frekk" som det der,

 

ære være endrebjorsvik89 som fant en brukenes strømforsyning.

kanskje et takk i ny og ne hadde gjort seg og?

Lenke til kommentar

oki frekt ja! ka e de vi har forum for da!! :p spørsmål om sammensternig av pc utstyr er vell ikkke frektde var jo ikke tvang å svare!. de var i vertfall ikke ment frekt synn at noen tolket de sånn. men skall huske de til nestegang.

 

men men takker for for at du fant strømmforsyning til meg!

bra at noen gidder i vertfall. grunnene til at eg spørr er vell egentlig fordi eg ikke har helt peiling på strømforsyninger kor mange watt osv

Endret av Naits_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...