GRendal Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 key 1 heal key 2 bubble key 3 hearthstone key 4 macro /lol key 5 soc Discuss.
Ildflue Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Grendal, no offence. Men kan du stoppe å lage en tråd hver eneste gang du har noe middels morsomt å si? Bruk småprat om wow tråden
Dʋgɢtung Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 *rister oppgitt med hodet over GRendal* Tror jeg har lest minst 5 tråder som er startet av trådstarter som bare har vært bullshit, for å si det mildt. *rapportere*
jackrabbiten Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) hahahahahahahahahaha : D "Discuss." hahhahahahahhaa så bra : D Endret 8. oktober 2005 av jackrabbiten
different Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Ser ut som noen ikke tenker på annet en WoW.
Kanetheheatsink Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Spilt som paladin siden februar, og har ikke brukt skjold+HS en eneste gang.. Burde ikke egentlig svart på en så useriøs tråd, men blir så innmari oppgitt når folk mener at paladinene gjør det
Sinnsro Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Spilt som paladin siden februar, og har ikke brukt skjold+HS en eneste gang.. Burde ikke egentlig svart på en så useriøs tråd, men blir så innmari oppgitt når folk mener at paladinene gjør det har sett det flere ganger jeg.
Keylar Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Nå er ikke jeg en mod, men jeg tror bestem at psiloc eller en av de andre har skrevet før at finner man en upassende thread så skal man rapportere og la threaden dø. jaja, der brøt jeg den regelen selv
b-real Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Egentlig så burde jeg ha delt ut advarsler til ALLE her i threaden som har svart noe totalt meningsløst. At dere pjatter videre slik på denne måten er IKKE akseptabelt og håper dere har det GODT plantet inne i skallene deres til neste gang dere velger å gjøre noe slikt for da deler jeg ut GLADELIG dvarsler.
Anbefalte innlegg