Gå til innhold

GTA San Andreas mod-sprøsmål


Anbefalte innlegg

Okey, lurer på litt mod spørsmål:

 

- Hvilken bil er den kjappeste?

- Kjappeste motorsykkel?

- Havner skin moddene i garderoben i huset ditt? eller er de på deg automatisk i starten av spillet?

- Hvor havner bilene man modder?

- Link til hvordan man modder? ikke den sticky-guiden!

 

Takk :D

Endret av Fønki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjappeste sykkel må vel være FCR-900.

Er du helt på kjøret? :!:

NRG-900 er vel kjappeste mc.

Bullet er raskeste bil etter min mening.

 

Klær blir erstattet i butikker, har jeg hørt. Les readme.

 

Last ned San Andreas Mod Manager, det er en veldig enkel mod-manager til kjøretøyer.

 

Hvordan i helsikke skal vi vite hvilken MOD til biler som er kjappest, Fønki? Vet du hvor mange som er kommet ut? Tviler på at noen gidder å teste alle, bare for din skyld.

Endret av Xs2n0n
Lenke til kommentar
Kjappeste sykkel må vel være FCR-900.

Er du helt på kjøret? :!:

NRG-900 er vel kjappeste mc.

Bullet er raskeste bil etter min mening.

 

Klær blir erstattet i butikker, har jeg hørt. Les readme.

 

Last ned San Andreas Mod Manager, det er en veldig enkel mod-manager til kjøretøyer.

 

Hvordan i helsikke skal vi vite hvilken MOD til biler som er kjappest, Fønki? Vet du hvor mange som er kommet ut? Tviler på at noen gidder å teste alle, bare for din skyld.

Vet at det er mange modde muligheter til bil, men tenkte kanskje noen hadda lasta ned en bil-mod, som de syntes var raskere enn f.eks Bullet, og da kunne de anbefalt den til f.eks meg ;)

 

Men anyway, takk for svar Xs2nOn. Skal sjekke ut SA Mod Manager :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror vel foresten at infernusen og hotringen er kjappest. De som går kjappest ifølge speedometer moden i alle fall.

 

Ellers kan hastighet endres ved å gå inn i handling.cfg i data mappen i innstalasjonsmappa. Åpne med notepad. Står greit forklart der åssen du fikser allt mulig. Du kan gjøre at linerunneren er elektrisk drevet med 4hjulstrekk og kan gå dritfort hvis du føler for det. Husk bare på ta backup av filen før du setter i gang :thumbup:

Endret av Humbug
Lenke til kommentar
NRG-500 -- Get all gold at bike school for this. The fastest bike in the land by far.

Definitivt den raskeste og beste til stunts o.l. Det står alltid en parkert i skuret ved der du kan skipe båter ut av San Fierro.

Og ved driving school.

 

Har modda farten litt på min da. Gikk så sakte. Men er så tullete at folk kresjer hele tiden på motorveien og bytter fil. Argh.

 

Men kan laste ned program, så gjør det enkelt og modde farten i config fila. Siden den nye er det masse i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...