Gå til innhold

Levle de siste levlene

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grinde Toxic Horror eller demons i Felwood. Var på jakt etter Essence of Water i går og fikk faktisk 100k xp på 5-6 timer med grindin av Toxic Horror (fikk 15 Essence of Water også  :dribble: )

På Silvermoon så er denne grindingen i ferd med å "ødelegge" prisen på Essence Of Water. Dette har ført til inflasjon på prisen. Før kunne jeg får oppmot 25G for Essence Of Water, nå er det nede i 9G.

Så sagt på en annen måte, det er folksomt der :!:

4981771[/snapback]

Unnskyld meg men det er nettop slik holdning, at så lenge man får under 20G for Essence of Water så er prisen ødelagt, som får folk til å grinde etter Essence of Water. Når jeg trenger 10 stk for å lage Hide of the Wild så sier det seg selv at jeg ikke er intressert i å betale 250G bare for Essence of Water.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grinde Toxic Horror eller demons i Felwood. Var på jakt etter Essence of Water i går og fikk faktisk 100k xp på 5-6 timer med grindin av Toxic Horror (fikk 15 Essence of Water også  :dribble: )

På Silvermoon så er denne grindingen i ferd med å "ødelegge" prisen på Essence Of Water. Dette har ført til inflasjon på prisen. Før kunne jeg får oppmot 25G for Essence Of Water, nå er det nede i 9G.

Så sagt på en annen måte, det er folksomt der :!:

4981771[/snapback]

Unnskyld meg men det er nettop slik holdning, at så lenge man får under 20G for Essence of Water så er prisen ødelagt, som får folk til å grinde etter Essence of Water. Når jeg trenger 10 stk for å lage Hide of the Wild så sier det seg selv at jeg ikke er intressert i å betale 250G bare for Essence of Water.

5007301[/snapback]

Slapp av litt. Du så vel jeg skreve ødelegge med ""? Det er markedet som bestmmer prisen, og det er slik det skal være. Men sammelignet mot før da man kunne få 25G så er prisen ødelagt. Må lære å forstå det man leser :thumbup:

Skrevet

Jeg synes forsåvidt ikke det er noe poeng å grinde til 60 fortest mulig, da du bare kommer til å ende opp med drittitems. I hvert fall ta deg god tid mellom 58-60 og skaff bra utstyr.

Ingen som vil ha en rogue med middelmådig/dårlig utstyr i MC/BWL/Onyx/osv

Skrevet
For en person som ikke spiller WoW, men holder seg for øyeblikket til Warcraft3, RoC, hva er grinde? Noe fra W3?

4981497[/snapback]

Det vil si å drepe monstre om og om igjen for experience, hvilket igjen fører til at du kommer til neste level. Ettersom disse fiendene respawner (kommer tilbake igjen) etter kort tid, kan man i bunn og grunn grinde helt til siste level uten å gjøre en eneste quest, om man finner de riktige monstre. De aller fleste synes grinding kan være en litt vel ensformig og kjedelig aspekt av spillet, og foretrekker i stedet andre metoder.

Skrevet
Jeg synes forsåvidt ikke det er noe poeng å grinde til 60 fortest mulig, da du bare kommer til å ende opp med drittitems. I hvert fall ta deg god tid mellom 58-60 og skaff bra utstyr.

5009793[/snapback]

Ikke så veldig mange som vil ha masse lvl 58-59 folk i UBRS, Strat, Scholo osv heller. Jeg syns det er mye bedre å grinde til lvl 60 og så begynne på de instancene.

Skrevet

Jeg har vært i scholo/strat siden level 56 (warlock).

Fungerer fint, men man får bare ca 15 000 xp på et helt run _med_ rested.

Fant forresten ut at questene i Silithus gir veldig bra xp, så nå suser jeg mot level 60.

Skrevet

5009793[/snapback]

Ikke så veldig mange som vil ha masse lvl 58-59 folk i UBRS, Strat, Scholo osv heller. Jeg syns det er mye bedre å grinde til lvl 60 og så begynne på de instancene.

5012694[/snapback]

i second that.

Skrevet

5012694[/snapback]

Det er klart, men folk må ikke rushe til 60 for så å tro at man automagisk er klar for MC/Onyx/ZG. Så man må i hvert fall regne med å bruke en god del tid på 60 uten å få hvert med på de "store" greiene. Helst fullt blått set (eller tilsvarende).

Skrev det fordi det virker som om en del tror at hvis de har rushet til 60 så har de bra nok gear til MC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...