Gå til innhold

tre-hjuls-Sparkesykkel til jobben


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jobber på et ganske stort lager, og begynner å bli lei av å bruke jekketralla som en sparksykkel... Noen som vet om steder mann kan få kjøpt 3-hjuls-sparkesykkel, evt med kurv foran som hadde egna seg bra til denne type arbeid?

Kjørte en slik da jeg jobbet hos postavdelingen til statoil, dog med lastebrett foran, men pakker o.l. ble enkelt festet med stroper. Får man stor nok fart går den på 2 hjul i svingene :D

 

Åja.. også var det to hjul foran med styring på begge.

 

Slike selges sikkert av samme firmaer som sleger jekketraller, bord med hjul o.l.

Lenke til kommentar
nice acon! tenkte noe lignende dette

 

Men prisen var litt høy, leter etter noe i ca2k klassen.

Jeg mener jeg så den på en sportsbutikk en gang (Bergensere: sportsbutikken på Nesttun senter. anyone?), og eksepditøren ble litt sur da en kamerat av meg begynte å leke med den. Han sa den koste mye penger, men jeg tror ikke det var så mye som 4000,-.

Lenke til kommentar
tre-hjuls-sparkesykkel? Du mener vel tre-hjuls-sykkel

Nei, jeg mener Tre-hjuls-sparkesykkel...

 

Et forsøk på å være morsom, eller gadd du bare ikke lese posten?

 

Edit: Forresten, takk for inside info, men bor i Oslo, og 2000kr blir ikke lett 4000kr...

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-XHLacM
tre-hjuls-sparkesykkel? Du mener vel tre-hjuls-sykkel

Nei, jeg mener Tre-hjuls-sparkesykkel...

 

Et forsøk på å være morsom, eller gadd du bare ikke lese posten?

 

Edit: Forresten, takk for inside info, men bor i Oslo, og 2000kr blir ikke lett 4000kr...

4981178[/snapback]

 

Gadd ikke lese posten men ser det var feil, ja. :whistle: Har aldri hørt om trehjulssparkesykkler så jeg synes det var litt merkelig.

Har fakstisk sett slike sykkler, men de er som nevnt tidliggere (leste det nå) veldig dyre. (jeg visste ikke at det var DET som var trehjulssparkesykkler.Trodde det het noe annet jeg).

Det burde sikkert gå ann og lage en gøyal ting med to sparkesykkler, som du kan bruke for å komme frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...