Gå til innhold

Bestilt Q4, men god nok pc? Nytt skjermkort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Som sagt har jeg bestilt Quake4 og jeg regner med det kommer til å kreve litt så jeg lurte på om hvis jeg kjøpte et bra nok skjermkort, om det holder?

Specs er:

P4 1.8 (kan klokkes til 2.4)

512 ram

Et eller annet bra skjermkort jeg kan kjøpe...

Er det noen andre viktige specs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg litt engstelig. Har et ATI Radeon 9800PRO i denne maskinen, men det kortet var ikke på den listen, betyr det at jeg ikke kan spille det? :dontgetit:

Skrevet (endret)
Spillet fikk 70% i en test hos enten gamespot eller gamespy.....

Flopp...

PC Gamer?

Tja, flopp. er det noen av "storspilla" eg har sett minst hype over i dise tide må det vere dette spillet.Men bare det å ha Quake i navnet, ikkje minst at det er ein direkte fortsettelse fra 2`ern gjør at spillet har ein tung bør på sine skuldrer.

Sorry OT.

Endret av Mala
Skrevet

Vel, HL2 fikk vel sinnsyke 98%/99% ? ellerno de fleste stedene.

Og det fortjente det på ingen måte ikke =)

Og 70% betyr egentlig "et ganske bra spill"

Fordi på den skalaen så er vel 100% Revolusjonerende/perfekt. 50% er middelmådig.

Og 70% er da flopp?

Skrevet
70% er flopp i forhold til hypen på spillet :)

Har det vert noe særlig hype på spillet fra utviklerene da? Har nesten ikkje sett noe eg? er nok bare meg da ;) Altså i forhold til HL2 og D3 f.eks.

Skrevet

Åh, jævla rykter..

Quake IV er ikke ute, og det har ikke blitt laget noen reviews av det over hodet. Grunnen til denne desinformasjonen er at en narr med tykke brilleglass har skrevet bullshit i en customer review på ebgames.com.

On topic:

Quake IV bruker samme grafikkmotor som Doom III, så om du har prøvd Doom III på PCen din vet du omtrent hvordan Quake IV kommer til å kjøre.

Skrevet (endret)
Åh, jævla rykter..

Quake IV er ikke ute, og det har ikke blitt laget noen reviews av det over hodet. Grunnen til denne desinformasjonen er at en narr med tykke brilleglass har skrevet bullshit i en customer review på ebgames.com.

On topic:

Quake IV bruker samme grafikkmotor som Doom III, så om du har prøvd Doom III på PCen din vet du omtrent hvordan Quake IV kommer til å kjøre.

Var det ein hadde lest stygge mistanker om i enn annen tråd, og vi vite alle at spillet ikkje var ute :cool:

EDIT: Siterer Berntsen:

"Jeg har også fått med meg rykter om at PC Gamer US anmeldelsen ikke er virkelig og at det bare er en eller annen tulling som prøver å ha det moro med alle som faktisk ser fram til dette spillet, og utgir seg for å være en journalist i PC Gamer."

Endret av Mala
Skrevet

Trådstarter: 1.8GHz i prosessoren? 512MB RAM? Om du får spilt spillet i det hele tatt med den PC'en, så må det være med de absolutt, absolutt laveste instillingene, og selv da vil nok spillet gå ganske hakkete.

Skrevet

Kan man kjøre DOOM 3 i grei oppløsning kan man kjøre Q4 vil jeg tro..

Når det gjelder omtaler tror jeg disse skal forkastes straks. Spillet kommer til å levere det det skal, til de folka det skal, på den måten det skal, verken mer eller mindre.

Alle som kjenner Quake kommer til å få det de skal ha. Tror ikke det er verre enn det.

Skrevet (endret)
Spillet fikk 70% i en test hos enten gamespot eller gamespy.....

Flopp...

Kan nok ikke finne de testene du snakker om. :p

Dette er hva Gamespot har registrert om Q4.

Dette er hva Gamespy har registrert om Q4.

Altså ingen anmeldelser ennå.

Lurer bare på hvor mange som kommer til å bestille den den spesial utgaven av Quake 4? :whistle:

Endret av Wooho
Skrevet
Trådstarter: 1.8GHz i prosessoren? 512MB RAM? Om du får spilt spillet i det hele tatt med den PC'en, så må det være med de absolutt, absolutt laveste instillingene, og selv da vil nok spillet gå ganske hakkete.

4987278[/snapback]

Tviler på det du ser at det vil gå hakkete med de laveste innstillingene.. Hvis jeg klokker prosessoren til 2.4 og kjøper et bra skjermkort, så tror jeg ikke det vil hakke..

Men jeg tror ikke det skjer.. tror jegkjøper meg en ny pc uten skjerm og os greier..

Skrevet
[iC,11/10-2005 : 09:57]Trådstarter: 1.8GHz i prosessoren? 512MB RAM? Om du får spilt spillet i det hele tatt med den PC'en, så må det være med de absolutt, absolutt laveste instillingene, og selv da vil nok spillet gå ganske hakkete.

4987278[/snapback]

Tviler på det du ser at det vil gå hakkete med de laveste innstillingene.. Hvis jeg klokker prosessoren til 2.4 og kjøper et bra skjermkort, så tror jeg ikke det vil hakke..

Men jeg tror ikke det skjer.. tror jegkjøper meg en ny pc uten skjerm og os greier..

5018056[/snapback]

Ingen dum idè å gå til innkjøp av ett heftigere sytem, regner med du vil spille andre spill en Quake 4? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...